۶ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۱۲
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84836011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشکلات حقوقی تولیدکنندگان استان سمنان در کمیته ویژه بررسی شود

سمنان- ایرنا-  رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: پرونده های حقوقی و قضایی تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار در کارگروه ستاد استانی پیگیری اجرای اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر جمعه ای روز پنجشنبه در نشست کمیته فرعی ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با حضور شریف ابراهیمی دادستان عمومی ، انقلاب و مدیران دستگاه های مرتبط، گفت: بنا بر منویات رهبری حمایت از تولید وظیفه‌ای است که تمام مسئولین باید بر این موضوع اهتمام داشته باشند.

وی ابراز داشت: بسیاری از واحدها و صاحبان کسب کار نیازمند حمایت قضایی می باشند ، مشکلات حقوقی در این حوزه بسیار است ، پس ضرورت دارد بسیاری از پرونده ها در کارگروه ستاد استانی پیگیری اجرای اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این کارگروه می تواند بسیاری از مسائل حقوقی را با تعامل و همکاری‌ها حل و فصل کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان تصریح کرد : بسیاری از واحدها که با وجود مشکلات عدیده اقتصادی توانسته اند به فعالیت ادامه بدهند نیازمند تشویق و حمایت هستند.

جمعه ای خاطر نشان کرد: برخی از واحدهای اقتصادی در اوج و فرودهای مالی توانسته اند خود را حفط کنند و حتی یکبار به کارگروهای ستاد تسهیل و دیگر موارد مرتبط مراجعه نکرده اند، پس ضرورت دارد از این واحدهای شاخص تقدیر و تشکر به عمل آید و مشوق های بسیار خوبی توسط متولیان در نظر گرفته شود.

در این نشست مشکلات چهار واحد صنعتی در حوزه های بانکی ، مالیاتی بررسی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha