کونگ‌فو کاران بی‌بضاعت کشور به صورت رایگان تحت پوشش قرار می گیرند

سنندج- ایرنا- رییس هیات کونگ فو کردستان گفت: کونگ‌فوکاران تحت پوشش بهزیستی وکمیته امداد و ناتوان از پرداخت شهریه و حق بیمه، می توانند به صورت رایگان تحت پوشش هیات کونگ فو این استان قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، باقر محمدی روز پنجشنبه در نشست خبری در سنندج اظهار داشت: این موضوع را از شبکه  ۲و سه رسانه ملی هم اعلام کرده ام و تاکنون کونگ فوکاران کم بضاعت از چندین شهر کشور با ما تماس گرفته و درخواست کرده اند تحت پوشش هیات کونگ فو کردستان قرار گیرند.

وی اضافه کرد: کونگ فو کاران کردستانی هم اگر توان پرداخت شهریه و حق بیمه خود را ندارند، می توانند به صورت رایگان تحت پوشش این هیات قرار گرفته و از خدمات آن بهره مند شوند.

رییس هیات کونگ فو کردستان که سرمربی تیم ملی کونگ فو هم هست، یادآور شد: از ابتدای سال‌ جاری تا کنون ۴۸۰ نفر از بانوان و یک ‌هزار و ۱۱۲ نفر از مردان فعال در ورزش کونگ‌فو استان بیمه شده‌اند.

محمدی یکی از رویکردهای اصلی هیات کونگ فو را در سال جاری تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان این ورزش عنوان کردستان را قطب ورزش کونگ فو توصیف کرد.

وی ادامه داد: برگزاری اردوی های آماده سازی برای تمام رده های سنی در استان در دستور کار است.

وی بر لزوم توجه ویژه به بانوان کونگ فو کار استان تاکید کرد و گفت: ۲۱ کمیته هیات کونگ فو استان در راستای رسیدگی به مشکلات در استان فعال است.

رییس هیات کونگ فو کردستان اظهار داشت: عدم وجود زیر ساخت هایی مانند فرودگاه  و پروازهای مناسب و هتل‌های پنج ستاره در استان باعث شده نتوانیم میزبان مسابقات سطح یک کشور باشیم، با این وجود سعی داریم اقدامات ماندگاری برای ورزش کونگ فو انجام دهیم.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha