۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۸:۳۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85175386
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم ملی کونگ‌فو: قول می‌دهم در مسابقات جهانی جزو سه تیم اول باشیم

سنندج- ایرنا- سرمربی تیم ملی کونگ فو گفت: قول می دهم تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی که مهر یا آبان در ایران برگزار می شود، جزو سه تیم اول باشد.

باقر محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سنندج اظهار کرد: در مسابقات جهانی کونگ فو که پاییز امسال به میزبانی ایران برگزار می شود، حتما جزو سه تیم هستیم و روی سکو خواهیم رفت.

وی یادآور شد: از تیم هایی که در مسابقات جهانی شرکت می کنند، چه در بخش بانوان و چه مردان، شناخت کامل داریم؛ بنابراین نتیجه بسیار خوبی در این رقابت ها می گیریم.

سرمربی تیم ملی کونگ فو به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در ۱۱ مرداد اشاره کرد و افزود: نفرات اول تا چهارم این رقابت ها به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت می شوند.

محمدی اضافه کرد: بانوان در پنج وزن و مردان در هفت وزن انتخاب می شوند تا در مسابقات جهانی با حضور ۶۰ کشور دنیا شرکت کنند که رویدادی بسیار مهم است.

سرمربی تیم ملی کونگ فو: قول می‌دهم در مسابقات جهانی جزو سه تیم اول باشیم

وی با بیان اینکه تیم ملی کونگ فو در ۲۰ روز آینده تشکیل و وارد اردو می شود، ادامه داد: تیم ملی متشکل از پنج بانو و هفت مرد خواهد بود.

سرمربی تیم ملی کونگ فو تاکید کرد: خوشبختانه تیم ملی از لحاظ مالی هیچ مشکلی ندارد و جزو فدراسیون هایی هستیم که حق و حقوق کادر ملی و ورزشکاران را به موقع پرداخت کرده است.

محمدی، فدراسیون کونگ فو را جزو فدراسیون های موفق توضیف کرد و افزود: با توجه به این وضعیت، قول می دهم در مسابقات جهانی نتایج بسیار خوبی بگیریم.

باقر محمدی سرمربی تیم ملی کونگ فو، در حال حاضر ریاست هیات کونگ فو کردستان را نیز برعهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha