امام جمعه فامنین خواستار توجه دولت برای حل مشکل کم‌آبی در این شهرستان شد

همدان-ایرنا- امام جمعه فامنین با تاکید بر اینکه تنش آبی مهم ترین مشکل این شهرستان در شرایط فعلی است، گفت: انتظار می رود یکی از دستاوردهای سفر ریییس جمهور به استان همدان و حضور وزیر نیرو در این شهرستان، حل این مشکل به عنوان مطالبه جدی مردم منطقه باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام «رضا مصباح» روز پنج‌شنبه در جریان سفر وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان فامنین که همزمان با سفر دولت به استان همدان انجام شد، افزود: مردم شهرستان فامینن همواره پای انقلاب و نظام ایستاده و مدافع جدی انقلاب بوده و هستند.

وی با اشاره به میزان مشارکت بالای مشارکت مردم فامنین در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی کشور، اظهار داشت: به رغم اینها مردم این شهرستان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که جدای از بحث کمبود آب، بیکاری از دیگر مشکلات اصلی این منطقه است.

امام جمعه فامنین با تاکید بر اینکه شهرستان فاقد صنعت و واحدهای تولیدی توانمند است، گفت: همین امر موجب افزایش آمار بیکاری و بروز مشکل در روند اشتغالزایی شهرستان شده است.

وی تصریح کرد: برهمین اساس از دولت مردمی سیزدهم انتظار داریم برای ایجاد صنایع پویا و توانمند در این شهرستان برنامه ریز و اقدام جدی کند تا این شهرستان از رکود خارج شود.

وی با اشاره اینکه شهرداری فامنین درآمدی ندارد و زیان ده است، گفت: این عوامل نشاندهنده لزوم عنایت و توجه ویژه دولت به این شهرستان است تا با تامین اعتبارات مناسب و برنامه ریزی موثر، راهکار برون رفت از این شرایط تدوین و عملیاتی شود.

امام جمعه فامنین خاطرنشان کرد: این شهرستان فاقد کمترین امکانات اولیه است که از آن جمله می‌توان به نبود فضای سبز و امکانات تفریحی شهری مناسب اشاره کرد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان فامنین سفر کرد.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha