جاده‌های منتهی به روستاهای بارده چهارمحال و بختیاری باز است
عکس تزئینی است

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع سیل در روستای بارده از توابع شهرستان بن این استان گفت: جاده‌های منتهی به این روستا باز است و نیروهای امدادی و تجهیزات لازم برای رسیدگی به وضعیت روستا اعزام شده است.

روح‌الله غلامی عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در حال حاضر مشکلی در تردد جاده‌های روستایی شهرستان بن و دیگر شهرستان‌ها به دلیل وقوع سیل اعلام نشده است اما با این وجود با توجه به اعلام وضعیت هشدار از سوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص بارندگی و احتمال جاری شدن سیل، تمامی نیروها و تجهیزات این اداره کل در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه ۱۳ گروه شامل ۳۰۰ نیروی راهداری به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات تا پایان بارش‌ها در استان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند، یادآور شد: تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در محورهای ارتباطی استان اندیشیده شده است.

غلامی همچنین یادآور شد: در هماهنگی با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و در صورت بروز حوادث با شدت بالا، نیروها و تجهیزات استان‌های دیگر نیز به عنوان استان معین چهارمحال و بختیاری وارد عمل خواهند شد.

به گزارش ایرنا، سامانه بارشی از شامگاه چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری فعال شده است و تا زمان ارسال این خبر، بارش‌های شکل گرفته در شهرستان‌های بن و کوهرنگ در برخی مناطق روستایی موجب به راه افتادن سیل نیز شده است.

همچنین بارش باران تابستانه ناشی از فعالیت سامانه مونسون باعث آب‌گرفتگی برخی از معابرخیابان‌ها و کوچه‌های مرکز چهارمحال و بختیاری و چندین شهر دیگر شد.

روستای بارده از توابع شهرستان بن در فاصله ۵۵ کلیومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha