تردد در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری‌ به کندی انجام می‌شود

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل‌ راهداری‌ و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به اینکه هیچکدام از محورهای ارتباطی استان در اثر سیلاب مسدود نشده است، گفت: به دلیل شدت بارش‌ها، ترددها به کندی در حال‌ انجام است.

روح الله غلامی عصر جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌ها در حال حاضر هیچ قطعی و مسدودی‌ در مسیرهای شریانی و دیگر محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری بر اثر سیلاب گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها و جاری شدن سیلاب در سطح جاده‌ها در چندین‌ محور موجب آبگرفتگی مقطعی شده و تردد را با کندی مواجه کرده است، تصریح کرد: از مردم خواسته می‌شود از سفرهای غیرضروری تا پایان فعالیت سامانه بارشی‌ خودداری کنند.

غلامی همچنین درباره خسارت‌های‌ وارده به جاده‌های‌ استان در پی بارش‌های‌ ۲ روز اخیر و جاری شدن سیلاب‌ در برخی شهرستان‌ها یادآور شد: میزان خسارت‌ها بیش از انتظار است و باید ارزیابی نهایی و برآورد خسارت‌ها در روزهای آینده پس از پایان بارش‌ها انجام شود.

وی بیشترین خسارت وارده بر جاده‌های‌ استان را متوجه محورهای ارتباطی در شهرستان بن، کوهرنگ و خانمیرزا دانست و گفت: بسیاری از جاده‌ها در دیگر شهرستان‌های‌ استان به جز لردگان تا این ساعت دچار خسارت شده است.

مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۳ گروه شامل ۳۰۰ نیروی راهداری به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات تا پایان بارش‌ها در استان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند، یادآور شد: تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در محورهای ارتباطی استان اندیشیده شده است.

وی درباره درخواست کمک از استان‌های‌ معین نیز گفت: خوشبختانه تا این لحظه تمامی اقدامات لازم با تلاش راهداران استانی به خوبی انجام شده و درخواستی در این باره شکل نگرفته است.

به گزارش ایرنا، سامانه بارشی از شامگاه چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری فعال شده است و تا زمان ارسال این خبر، بارش‌های شکل گرفته در شهرستان‌های بن، کوهرنگ، فارسان و شهرکرد در برخی مناطق روستایی موجب به راه افتادن سیل نیز شده است.

همچنین بارش باران تابستانه ناشی از فعالیت سامانه مونسون باعث آب‌گرفتگی برخی از معابرخیابان‌ها و کوچه‌های مرکز چهارمحال و بختیاری و چندین شهر دیگر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha