۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴
کد خبر: 84837052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمانشاه منتشر شد

کرمانشاه- ایرنا- رییس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان با نام " جایزه استاد پرتو کرمانشاهی " خبر داد و گفت: علاقه مندان می‌توانند تا ۱۵ مرداد ۲ نسخه از کتاب خود را جهت شرکت در داوری به دبیرخانه ارسال کنند.

«پیمان جسری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کتابهای ارسال شده باید چاپ اول فروردین ۱۴۰۰ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ باشند و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در همه زمینه ها به دبیرخانه جشنواره و اداره کل فرهنگ و ارشاد واقع در بلوار شهید بهشتی تحویل دهند.  

وی با اشاره به این که این رویداد دارای یک بخش ویژه هم هست، افزود: باتوجه به اینکه استان کرمانشاه دارای ظرفیت های بسیاری در همه زمینه ها است، آثاری که در خصوص آداب و رسوم، فرهنگ، زبان ها و قومیت های مردم این استان باشد، در بخش ویژه شرکت داده می‌شوند.  

جسری درخصوص احتمال تمدید این مهلت هم گفت: شرکت کنندگان در سه بخش ترجمه، تصحیح و تالیف آثار خود را تا ۱۵ مرداد به دبیرخانه تحویل دهند تا آثار برای داوری به وزارت خانه ارسال شوند و از این جهت احتمال تمدید زمان مذکور وجود ندارد.  

جایزه کتاب سال هرساله و در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با نام یکی از فرهیختگان استان برگزار می‌شود بطوریکه سومین دوره این رویداد فرهنگی سال گذشته با نام استاد " بهزاد کرمانشاهی " برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha