۳۰گروه جهادی در منطقه سیل‌زده بارده چهارمحال و بختیاری امدادرسانی می‌کنند

شهرکرد- ایرنا- مسوول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ گروه جهادی شامل پزشکان، دامپزشکان، روحانیون ،پیشکسوتان، گروه‌های جهادی اقشار در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده روستای بارده شهرستان بن هستند.

سرهنگ هوشنگ فولادی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از تمام امکانات وگروه‌های جهادی برای خدمات رسانی بیشتر به مردم این روستا استفاده می‌شود.

وی گفت: ظرفیت هر گروه جهادی بیش از ۱۰ تا ۱۵ نفر است و امداد و کمک رسانی به آسیب‌دیدگان سیل در بخش‌های پزشکی، دامپزشکی و گروه‌های جهادی با تمام  امکانات و ظرفیت تا پایان عملیات امدادی ادامه خواهد داشت.

فولادی اظهار داشت:هم‌اکنون برای امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده و منازل مسکونی نیاز به تجهیزات، امکانات و نیروی لجستیک است.

به گزارش ایرنا، سنگین‌ترین بارش در عصر پنجشنبه با ۵۰ میلی‌متر در کمتر از ۴۵ دقیقه در بارده روی داد و موجب سیل شد و این بارش‌ها در برخی دیگر از مناطق استان نیز موجب آب‌گرفتگی و خسارت‌هایی شد که با حضور به موقع نیروهای امدادی خوشبختانه تاکنون موردی از فوت و تلفات جانی در مناطق اعلام نشده است اما برآوردها در این باره همچنان در مناطق عشایر نشین و دوردست در حال انجام است.

همچنین بارش باران تابستانه ناشی از فعالیت سامانه مونسون باعث آب‌گرفتگی برخی از معابر و کوچه‌های مرکز چهارمحال و بختیاری و چندین شهر و روستای دیگر نیز شد.

روستای بارده در ۵۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha