فیلم /گزارش میدانی ایرنا از مناطق سیل‌زده چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- امدادرسانی به مناطق سیل‌زده چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در شهرستان‌های کوهرنگ، شهرکرد و بن در روز جمعه همچنان ادامه دارد.

خبرنگاران ایرنا در چهارمحال و بختیاری به منظور تهیه گزارش میدانی به نقاط مختلف سیل‌زده استان از جمله بن و کوهرنگ اعزام شدند.

براساس مشاهده میدانی خبرنگاران ایرنا، در شهرستان بن غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در راس مدیریت بحران در این منطقه در حضور دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، اعضای ستاد هماهنگی مدیریت بحران استان، تعدادی از مسوولان شهرستان بن و مردم محلی نیز هم‌اکنون در روستای بارده شهرستان بن مشغول خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از لارش باران و جاری شدن سیل در این روستا هستند.

همچنین تعدادی از مسوولان استانی نیز در شهرستان کوهرنگ حضور دارند و از نزدیک بر روند امدادرسانی به سیلزدگان نظارت دارند و مدیریت بحران نیز به صورت کامل در این منطقه در حال آماده باش است.

به گزارش ایرنا، سامانه بارشی از شامگاه چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری فعال شده است و باعث جاری شدن سیل در برخی مناطق استان شد.
همچنین بارش باران تابستانه ناشی از فعالیت سامانه مونسون باعث آب‌گرفتگی برخی از معابر و کوچه‌های مرکز چهارمحال و بختیاری و چندین شهر و روستای دیگر نیز شد.

روستای بارده در ۵۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha