۹ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۰۱
کد خبر: 84840313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه ایجاد شده است

کرمانشاه - ایرنا - مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان روز هشتم مرداد ۱۳ هزار و ۶۸۴ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مختار احمدی» شامگاه یکشنبه در ششمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد ، اظهار داشت: تعهد استان برای ایجاد اشتغال در سال جاری بیش از ۴۶ هزار فرصت شغلی است.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد حدود ۱۴ هزار فرصت شغلی در سال جاری، ۳۰ درصد تعهد استان بر اساس سند اشتغال محقق شده است.

احمدی تصریح کرد: مبلغ ۱۳ هزار ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیز به منظور حمایت از اشتغال و در اجرای بند پ ماده ۸۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی به کمیته امداد خمینی( ره) و بهزیستی اختصاص داده شده است.

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه یادآوری کرد: این اعتبار با اولویت زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی به صورت اعتبارات قرض الحسنه به این نهادهای حمایتی اختصاص پیدا کرده است.

وی یادآور شد: این اعتبار را راستای بند ۲ آئین نامه اجرایی تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ به منظور کمک به توسعه اشتغال دانش بنیان و صنایع خلاق با اولویت مناطق محروم اعتبارات قرض الحسنه پرداخت می شود.

در جریان سفر رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت به استان، معاون اجرایی رییس‌جمهور از پیش‌بینی اختصاص ١۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای حل مشکل بیکاری کرمانشاه خبر داد و گفت: یکی از مشکلات استان بالا بودن نرخ بیکاری است و برای حل آن، دولت در گام اول طرح‌های راکد و نیمه تمام را تکمیل خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha