۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۰
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 84842594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: ظرفیت رسانه‌ها در جهت مصالح مردم و توسعه استان بکار گرفته شود

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان دارای توان بالا و ارزشمندی هستند که تکلیف دستگاه های متولی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بکارگیری این ظرفیت در جهت مصالح و منافع مردم و رشد و توسعه استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه سه شنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان همدان با بیان اینکه رسانه ها بازوی توانمند دولت سیزدهم در انعکاس اخبار هستند، اظهار داشت: باید از تلاش رسانه در انعکاس اخبار سفر هیات دولت و حضور حماسی مردم در عرصه، صحنه و میزبانی از رییس قوه مجریه قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: این حضور حماسی نشان داد با وجود مشکلات، دسیسه ها، تبلیغات منفی دشمن علیه این نظام الهی، اما این ترفندها ناکارآمد بوده و مردم پیوندشان با آرمان های امام، انقلاب و رهبری ناگسستنی است.

نماینده عالی دولت در استان همدان ادامه داد: بنده احساس تعلق خاطر و انس و الفت خاصی نسبت به خبرنگاران دارم و این موضوع را با زبان گویا، رفتار و عملکرد نیز نشان داده ام.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: تراز خبرنگاران همدان بسیار بالا، با اهمیت و قابل توجه است و آنها به خوبی مسایل کلان، صنفی را دسته بندی و انصاف و بزرگ منشی بیان و منعکس می کنند.

وی خواستار پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور در این استان شد.

استاندار همدان گفت: در رسانه های استان افراد متعهد، مجرب، باسابقه، مومن و انقلابی فعال هستند که ظرفیت بی بدیل برای استان هستند.

قاسمی فرزاد افزود: مطبوعات استان همدان کمتر دنبال حاشیه سازی و بیشتر دنبال فرهنگ سازی و تعالی فرهنگ در استان همدان هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به تلاش دشمن برای هدف قرار دادن کانون خانواده، امروز بیش از گذشته نیازمند تبیین سازی، تلاش و فعالیت در حوزه فرهنگ و تحکیم بنیان خانواده هستیم.

نماینده عالی دولت در استان همدان ادامه داد: رسانه ها در شکل گیری سبک درست زندگی بر مبنای فرهنگ ملی مسئول و نقش آفرین هستند.

قاسمی فرزاد مدیران کل و روابط عمومی ها را به بهره گیری از توان رسانه ها ترغیب کرد و افزود: برقراری ارتباط منطقی، با نظم و آهنگ متعادل بین رسانه ها و مدیران اجرایی ضروری است.

وی اظهار داشت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار استانداری مباحث و مشکلات طرح شده در زمینه بیمه خبرنگاری و تامین معیشتی آنها را به جد دنبال کنند.

استاندار همدان با عنوان اینکه خبرنگاران صدای مردم محسوب می شوند، تاکید کرد: مشکلات مالی به ویژه حقوق پایین عوامل خبری و همخوان نبودن با شرایط روز از مشکلات این قشر است که از آنها حمایت لازم صورت می شود.

قاسمی فرزاد گفت: در طول دوره تصدی ارتباط دو سویه با خبرنگار و رسانه داشتیم، چرا که این ارتباطات به نفع جامعه است و مسوولان باید از نقطه نظرات مردم اطلاع یابند.

وی افزود: دشمنان با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای و راه اندازی جنگ رسانه ای با صرف بودجه کلان درصدد دستیابی به اهداف خود هستند.

استاندار همدان اضافه کرد: به رسانه ها و خبرنگاران کار کشته و توانمند برای تقابل با رسانه های دشمن نیاز است، بنابراین خبرنگاران همت خود را در جهت مصالح ملی به کار گیرند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه امید آفرینی برعهده مسوولان و خبرنگاران است، گفت: امید آفرینی، پرهیز از سیاه نمایی، توجه به جوانان در راس کار مدیریت اجرایی استان همدان است.

وی افزود: رویکرد دولت عدالت محوری است و در سفر به همدان وزرا و معاونان در شهرستان ها حضور یافتند، همچنین رییس جمهور در شهرستان کبودراهنگ حضور و سخنرانی کرد.

استاندار همدان تصریح کرد: آیت الله رییسی با حضور در پایگاه سوم شکاری به عنوان یکی از پایگاه های نظامی مهم کشور، پیام اقتدار، صلابت، مقاومت و پایمردی را به بدخواهان و کج اندیشان  از این پایگاه نظامی منتقل کردند.

استاندار همدان: ظرفیت رسانه‌ها در جهت مصالح مردم و توسعه استان بکار گرفته شود

به گزارش ایرنا، در این مراسم از رسانه های فعال و برتر استان همدان با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

در این آیین از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز همدان هم به عنوان رسانه برتر و فعال استان، تقدیر شد.

این مراسم به همت خانه مطبوعات استان همدان و همراهی استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت پاسداشت مقام خبرنگار برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha