۱۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84844993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم/اقامه عزاداری شیرخوارگان حسینی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- همزمان با نخستین جمعه از ماه محرم‌الحرام آیین‌های عزاداری از جمله همایش شیرخوارگان حسینی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، استاد حوزه علمیه قم با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: فرزندان نزد والدین امانت الهی هستند و خداوند تمامی نعمت‌های بی‌بدیل را به انسان‌ها امانت داده و بر امانت‌داری و پرهیز از خیانت در امانت تاکید کرده است.

حجت‌الاسلام محمد همتیان در آیین شیرخوارگان حسینی در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد تاکید کرد: نعمت‌هایی که خداوند به انسان‌ها داده است باید در مسیر درست از آن بهره‌گیری و استفاده شود.

وی مراقب از امانت‌ها و نعمت‌های الهی و رعایت حجاب را ضروری دانست و افزود: در روز قیامت بانوانی که حجاب خود را حفظ و رعایت نکرده‌اند، پاسخ و دفاعی در برابر خداوند و اولیای الهی ندارند.

همتیان تصریح کرد: افرادی که به‌جای فرزندآوری به فکر نگهداری از حیوانات افتاده‌اند انسان‌هایی کوته‌فکر هستند و در روز قیامت هیچ پاسخی برای ارائه و حرفی برای گفتن ندارند.

به گزارش ایرنا، این مراسم به‌طور همزمان در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد و ۵۰ نقطه دیگر از استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این آیین مداحی، روضه‌خوانی و نذرنامه مادران برای فرزندان اجرا و قرائت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha