۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84848098
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۴ هزار نفر از استان سمنان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند

سمنان- ایرنا- مدیرکل حج و زیارت استان‌سمنان گفت: ۱۴ هزار و ۱۹۲ نفر تاکنون برای حضور در پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند و مهلت ثبت نام تا ۲۱ مردادماه تمدید شد.

خلیل دلپاک روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۱۹۲ نفر برای آیین اربعین ثبت نام کردند که از این تعداد پنج هزار و ۶۴۱ نفر خانم و هشت هزار و ۵۶۰ نفر آقا هستند.

وی افزود: چهار هزار و ۱۵۵ نفر از سمنان، چهار هزار و ۸۷۹ نفر از شاهرود، ۲ هزار و ۳۷۸ نفر از دامغان، ۷۰۴ نفر از گرمسار و ۵۴۰ نفر از مهدیشهر ثبت نام کردند.

 مدیرکل حج و زیارت استان‌سمنان ادامه داد: همچنین شمار گروه های ثبت نامی به هفت هزار و ۶۳۷ گروه می رسد که سمنان، شاهرود و دامغان به ترتیب ۲ هزار و ۱۸۱، ۲ هزار و ۶۶۶ و یکهزار و ۳۳۹ گروه ثبت نامی دارند.

دلپاک خاطرنشان کرد: زائران اربعین در قالب گروه های مردمی به صورت شخصی از شهریورماه عازم می شوند.

وی اضافه کرد: اعزام به عتبات عالیات به صورت زمینی و هوایی در توسط کاروان های زیارتی و دفاتر زیارتی روزهای شنبه و سه شنبه تا ۱۰ شهریورماه ادامه دارد.

 مدیرکل حج و زیارت استان سمنان یادآورشد: اعزام توسط دفاتر زیارتی به عتبات عالیات دهم شهریورماه پایان می یابد و پس از برگزاری مراسم اربعین، اعزام ها از یکم مهرماه آغاز می شود./

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha