۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84848195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت‌های کردستان  از دریچه رسانه‌ها دیده می‌شود

سنندج-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: توانمندی ها و ظرفیت های استان از طریق رسانه ها به بهترین نحو قابل معرفی و بیان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر دریایی روز سه شنبه به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران این مجموعه در انعکاس اخبار و رویدادهای استان اظهار داشت: اهالی رسانه رسالت بزرگی در اطلاع رسانی رویدادهای بخش های مختلف جامعه برعهده دارند.

وی اضافه کرد: یکی از تاثیرگذاری‌های کار خبرنگاری معرفی توانمندی ها و ظرفیت های کشور و به تبع استان است که در نتیجه آن رشد سرمایه گذاری و رونق تولید را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به نقش اساسی رسانه در جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: می طلبد رسانه ها به طور جهادی و انقلابی به سمت کشف حقایق حرکت کنند تا اینگونه ترفند و ابهام آفرینی دشمنان کشورمان را خنثی کنند.

ظرفیت‌های کردستان  از دریچه رسانه‌ها دیده می‌شود

دvیایی یادآور شد: جامعه ما با مشکلات اقتصادی از جمله گرانی دست به گریبان است و نمی توان منکر این  شد و اما برغم این مسائل، کارها و اقدامات زیادی هم برای بهبود اوضاع انجام شده است.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم طی یک سال اخیر اقدامات مطلوبی انجام داده که انتظار می رود رسانه ها در هفته دولت بیشتر به آن بپردازند تا مردم از آن اطلاع پیدا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پایان این بازدید با اهدای لوح سپاس از خبرنگاران ایرنا مرکز کردستان تجلیل کرد.

ظرفیت‌های کردستان  از دریچه رسانه‌ها دیده می‌شود

در حال حاضر بر اساس آمار منتشر شده در سامانه جامع رسانه‌ها، ۱۰۹ نشریه در استان کردستان مجوز انتشار دارند که از این تعداد یک روزنامه، ۶۶ نشریه شامل ۱۲ هفته‌نامه، ۶ دوهفته‌نامه، ۱۰ ماهنامه، یک دوماهنامه، ۲۶ فصلنامه و ۱۲ دو فصلنامه است و مابقی را هم رسانه‌های الکترونیک برخط تشکیل می‌دهد.

۱۳۷ خبرنگار به عنوان عضو اصلی و ۶ نفر نیز عضو افتخاری در خانه مطبوعات کردستان فعالیت دارند.

در تقویم رسمی کشورمان ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا در افغانستان به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha