چند خبر کوتاه ورزشی از مهاباد

مهاباد - ایرنا - کسب مقام نایب قهرمانی ورزشکار مهابادی در رقابت‌های تنیس روی میز جوانان غرب کشور، حضور ماساژوری از این شهرستان در کادر تیم ملی والیبال جوانان ایران، حضور پینگ پنگ باز ملی پوش دختر مهاباد در رقابت‌های کانتندر سوئد و صعود کوهنوردان این شهرستان به قله آرارات از جمله اخبار کوتاه این منطقه است.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از ورزشکاران شایسته این شهرستان مقام نایب قهرمانی منطقه یک کشوری را در رشته پینگ پنگ کسب کرد.  

قرنی مصطفی پور افزود: میلاد فتح الهی بازیکن ارزنده پینگ پنگ شهرستان مهاباد در مسابقات انتخابی بزرگسالان منطقه یک  کشوری که با حضور ۶۳ نفر از بازیکنان برتر استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل به میزبانی تبریز برگزار شد به مقام دوم رسید.

ماساژور مهابادی در ترکیب کادرفنی تیم ملی والیبال جوانان ایران 

وی اضافه کرد: چالاک محمد رحیمی از این شهرستان به عنوان ماساژور در ترکیب کادرفنی تیم ملی والیبال جوانان ایران در جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا که به میزبانی شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می شود حضور دارد.

حضور پینگ پنگ باز دختر مهابادی در مسابقات کانتندر جوانان در سوئد 

مصطفی پور یادآور شد: الینا رحیمی پینگ پنگ شایسته مهابادی به همراه باران ارجمند از استان گلستان و با مربیگری حوری آقامیری در رقابت‌های کانتندر جوانان در سوئد حضور یافته است.  

وی افزود: این دو ورزشکار ملی پوش، پیش از آغاز رقابت‌های کانتندر سوئد در کمپ تمرینی هلسینگبورگ تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می‌کنند.

کوهنوردان مهابادی به قله آرارات صعود کردند 

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد همچنین گفت: تیم هفت نفره کوهنوردان مهابادی روز دوشنبه ۱۷ مردادماه سال ۱۴۰۱ به قله آرارات به ارتفاع ۵۱۳۷ متر صعود کردند.  

سید محمدامین شیخ مندی ورزشکار و فعال محیط زیست این صعود را با یک پیام زیست محیطی به سه زبان کوردی، فارسی و انگلیسی برای مردم جهان انجام داد.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha