نخبگان کاراته در مسابقات کشوری این رشته در تربت حیدریه دست چین می شوند

تربت‌حیدریه- ایرنا- مربی تیم کاراته طرقبه شاندیز از استان خراسان رضوی گفت: در پایان مسابقات کاراته کشور به میزبانی شهرستان تربت حیدریه، نخبگان این رشته دست چین خواهند شد.

سید علیرضا خوش‌خوی عصر روز جمعه در حاشیه رقابت‌های قهرمانی مسابقات کاراته کشور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رسم بر آن است که در این رقابت‌ها نخبگان و چهره‌های گمنام برای حضور در رقابت‌های برون مرزی شناسایی و جذب رده‌های ملی فدراسیون شوند.

وی بیان کرد: تجربه حضور در چنین مسابقات بزرگی از حیث کیفیت میزبانی، امکانات فنی سالن و سطح فنی مسابقات، مشکل خاصی مشاهده نکردیم و همه چیز خوب بود.

خوشخوی با بیان اینکه تیم ما نیز تا این لحظه خوش درخشیده و هر سه شرکت کننده ما، موفق به کسب مدال شدند، افزود: به همراه ۱۵ نفر در سه رده نونهالان، خردسالان و جوانان در مسابقات شرکت کردیم.

نخبگان کاراته در مسابقات کشوری این رشته در تربت حیدریه دست چین می شوند

مربی تیم طرقبه شانیز در عین حال نسبت به نحوه داوری و آنچه که وی با عنوان "حق و ناحق شدن در قضاوت" نامید، انتقاد کرد و گفت: چنین شیوه‌ای تاثیر منفی در روحیه تیم‌ها به همراه دارد. 
وی اظهار داشت: مشکل زمانی بیشتر هویدا می‌شود که تیم داوری برای مربیان نیز حق اعتراض قایل نیست.
مسابقات قهرمانی کاراته مردان کشور سبک فوناکوشی شوتوکان در ۲ بخش کاتا (هنرهای رزمی) و کمیته (مبارزه) یادواره شهدای ورزشکار کاراته با حضور افزون بر ۳۰۰ ورزشکار از ۱۱ استان کشور روز جمعه به میزبانی تربت‌حیدریه در سالن وزشی نهم دی برگزار شد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha