۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84851871
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: ایجاد پارک مختص دختران به عنوان اولویت پیگیری شود

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه در عرصه فعالیت و تفریح دختران نوجوان در سطح همدان با محدودیت‌هایی مواجه هستیم گفت: ایجاد پارک مختص و متناسب با دختران نوجوان و جوان در فضایی سالم، در همدان به عنوان اولویت از سوی مسئولان و متولیان پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز سه شنبه در مجمع دختران نوجوان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه برخی از محدودیت‌های سنی، طبیعی و همگانی است و مختص به جنسیت خاصی نیست اظهار داشت: با افزایش سن، شرایط برای فعالیت فرهنگی و اجتماعی نوجوانان به طور طبیعی در سطح جامعه ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و متولیان باید مراقب باشند تا در جامعه نیازهای کاذب و غیرمتناسب برای نوجوانان و جوانان ایجاد نشود.

امام جمعه همدان: ایجاد پارک مختص دختران به عنوان اولویت پیگیری شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با قدردانی از دغدغه‌مندی مسئولان فرهنگی خطاب به آنها افزود: در مسیر انجام کار صحیح و درست نباید از مذمت‌ها بترسید و با قدرت فعالیت خود در مسیر صحیح را ادامه دهید.

آیت الله شعبانی موثقی تصریح کرد: اگر کار و برنامه شما به عنوان مسئول و دغدغه مند فرهنگی در زمینه های مختلف درست است باید طرف مقابل خود را آگاه و قانع کنید که او اشتباه می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha