۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84853694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عرضه بنزین مخلوط با گازوئیل در جایگاه سوخت گنبدکاووس تایید شد

گنبدکاووس- ایرنا- دادستان گنبدکاووس گفت: گزارش اداره استاندارد، اختلاط بنزین با فرآورده‌های سنگین‌تر (گازوئیل) را در بررسی بنزین عرضه شده در دو جایگاه‌ سوخت شهرستان تایید کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از دادگستری گلستان، حسینعلی ایزد از ارسال گزارش استاندارد در پرونده عرضه بنزین مخلوط به گازوئیل در دو جایگاه سوخت گنبدکاووس به دادسرا خبر داد و اظهارداشت: این گزارش عرضه بنزین مخلوط را تایید و تاکید می‌کند بنزین عرضه شده شرایط بند سه ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد را ندارد.

وی ادامه داد: با اعلام نظر رسمی استاندارد، امروز پرونده شاکیان این ماجرا برای رسیدگی به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای شهرستان گنبدکاووس ارجاع و با دستور بازپرس پرونده دو جایگاه‌دار به دادسرا احضار شدند.

دادستان گنبدکاووس گفت: این پرونده تاکنون ۱۳ شاکی دارد و جایگاه‌داران در فرصت پنج روزه باید برای ارائه توضیح و دفاعیات خود به دادسرا مراجعه کنند.

ایزد بیان کرد: اوایل مرداد امسال در پی درج خبر در رسانه‌ها مبنی بر عرضه بنزین مخلوط با گازوئیل در تعدادی از جایگاه‌های سوخت گنبدکاووس از باب حقوق عامه برای بررسی موضوع ورود و از اداره استاندارد درخواست شد پس از بررسی، در کوتاه‌ترین زمان نظر کارشناسی خود را در این باره اعلام کند.

هم اکنون شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس با پنج هزار و ۷۲ کیلومتر مربع وسعت، ۱۳ جایگاه سوخت بنزین و پنج جایگاه گاز طبیعی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha