۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶
کد خبر: 84855738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همزمان با هفته دولت ۸ طرح مدیریت شهری در قرچک افتتاح می‌شود

قرچک- ایرنا- شهردار قرچک گفت: همزمان با هفته دولت، ۸ طرح مدیریت شهری با اعتباری بالغ بر ۴۶۶ میلیارد ریال در مناطق مختلف قرچک افتتاح می‌شود.

به گزارش سه‌شنبه ایرنا از خبر روز سه‌شنبه روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف در جلسه بررسی طرح‌های قابل‌افتتاح مدیریت شهری گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های مختلف است و شهرداری قرچک نیز تلاش دارد تا در راستای برنامه‌های دولت سیزدهم، شفافیت و صداقت در کارها را سرلوحه خود قرار داده و اقدامات صورت گرفته را به مردم اطلاع رسانی کند.

وی اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری در سال جاری برنامه‌های متعددی را در راستای ارتقای پروژه‌های عمرانی، المان سازی، آسفالت، بهسازی معابر و منظر شهری در دست اقدام داشته و همزمان با هفته دولت، طرح‌های عمرانی و خدماتی شاخص خود را به بهره‌برداری می‌رساند.

وی افزود: یکی از طرح‌های مهم مدیریت شهری قرچک به منظور ارتقاء سرانه‌های فرهنگی، احداث پردیس سینمایی شهرستان است که این طرح در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با زیربنای یکهزار و ۱۰۰ مترمربع با سه سالن نمایش و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

خرمی شریف از افتتاح نمایشگاه دائمی شهرستان قرچک به عنوان دیگر طرح قابل افتتاح هفته دولت قرچک یاد کرد و افزود: این طرح در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ مترمربع و در زیربنای یکهزار و ۲۰۰ مترمربع با ۴۰ غرفه و با اعتباری بالغ ‌بر۱۴۰ میلیارد ریال اجرا شده و در هفته دولت افتتاح می‌شود.
وی گفت: به منظور افزایش سرانه فضای سبز دو بوستان پرواز به مساحت ۴ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و بوستان فردیس در مساحت ۴ هزار مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی افتتاح می‌گردد.

شهردار قرچک همچنین از افتتاح پایانه اتوبوس‌رانی درون‌شهری در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و زیربنای ۱۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران گوهردشت در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع با زیربنای ۳۴۰ مترمربع و اعتبار ۱۳ میلیارد ریالی، سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران پرواز به مساحت ۴۵۰ مترمربع با اعتبار ۱۹ میلیارد ریالی و سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران فردیس در زمینی به متراژ یکهزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۶۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha