۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85373063
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار تهران در آغاز دهه فجر چهار طرح شهری در قرچک را افتتاح کرد+فیلم

قرچک- ایرنا- همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران چهار طرح مدیریت شهری در شهرستان قرچک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آرامستان عمومی شهرستان قرچک، بوستان هنرمندان و بوستان ایران زمین و ساختمان آتش نشانی باقرآباد طرح از مجموع ۱۸ طرح مدیریت شهری قرچک است که روز پنجشنبه با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.

طی مراسمی با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، حسین فخاری فرماندار قرچک، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، محسن خرمی شریف شهردار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از سامانه مکانیزه ثبت تخلفات ساکن رونمایی شد.

این سامانه‌ که به چهار دوربین مجهز است، به ثبت انواع تخلفات ساکن نظیر توقف ممنوع، پارک دوبله، پارک بر روی خط عابر پیاده و … به صورت هوشمند، دستی و نیمه اتوماتیک، با نظارت و مدیریت اپراتور اقدام می‌کند. سامانه مکانیزه ثبت تخلفات ساکن با بهره‌گیری از ظرفیت دوربین‌های نظارتی موجود در سطح شهر می‌تواند به دستیابی به امنیت ترافیکی و شهر ایمن‌تر کمک کند.

آرامستان بزرگ شهر قرچک با حضور استاندار تهران و سایر مسئولین به بهره‌برداری رسید.

طی آیینی با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، آرامستان بهشت معصومه(ص) افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ساختمان دهیاری روستای محمدآباداعلاء 

با حضور استاندار تهران ساختمان دهیاری روستای محمدآباداعلاء قرچک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح بوستان هنرمندان 

بوستان هنرمندان قرچک با حضور استاندار تهران و سایر مسئولین به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی باقرآباد  

ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی باقرآباد با حضور استاندار تهران و سایر مسئولین به بهره‌برداری رسید.

شهردار قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: فاز اول آرامستان بهشت فاطمه (س) بااعتباری بالغ‌ بر ۵۹۰ میلیارد ریال به متراژ ۳۰ هکتار با دو سوله اداری و تطهیر این پروژه به ابعاد ۸۰۰ مترمربع احداث شده است.

با حضور استاندار تهران چهار طرح شهری در قرچک افتتاح شد

محسن خرمی شریف افزود: علاوه بر این کار محوطه‌سازی شامل تسطیح و زیرسازی معابر، جدول‌گذاری و کف‌پوش به متراژ ۱۵ هکتار شامل پارکینگ، فضای سبز، پیاده راه و خیابان، احداث ۵ هزار قبر در ۲۴ هزار مترمربع، احداث سر درب اصلی آرامستان به متراژ ۴۰۰ مترمربع با طراحی مذهبی اسلیمی، پل‌ها و جاده آرامستان به طول ۶ هزارو ۵۰۰ متر بااعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی ۲۲ نفر افتتاح شد.

وی گفت: بوستان هنرمندان قرچک شامل سالن آمفی‌تئاتر، محل نصب تندیس و تابلوهای آثار نفیس از هنرمندان، بزرگان دینی و مذهبی، مفاخر و نام‌آوران، محلی برای تفریحات کودکان جهت مطالعه و نقاشی کردن و سکوهای نشست خانواده‌های جهت دورهمی در ضلع غربی پارک بزرگ جنگلی بااعتباری بالغ‌بر ۱۱۰ میلیارد ریال به متراژ ۲۱ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

شهردار قرچک افزود: پروژه مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین در شهرک نیایش و منطقه صالح‌آباد یکی از مناطق کم برخوردار شامل پارک به مساحت ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال، شامل سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران به متراژ ۷۴۵ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیارد ریال و زمین چمن مصنوعی به متراژ ۸۸۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر۲۰ میلیارد ریال با امکانات مناسب رفاهی افتتاح شد.

شهردار قرچک اظهار کرد: پروژه ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی باقرآباد در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع، زیربنای ۴۵۰ مترمربع و فضای اداری ۲۵۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیاردریال با اشتغال‌زایی ۲۰ نفر احداث‌شده است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha