امام جمعه کرمانشاه: خبرنگاران نقش بی‌بدلیلی در جهاد تبیین دارند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در انعکاس موفقیت‌های عظیم انقلاب به عنوان جهاد تبیین دارند.

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در نشست صمیمانه با خبرنگاران، از تلاش‌های مثمرثمر خبرنگاران برای انعکاس رخدادهای جامعه تجلیل کرد.

وی با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) و شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السلام گفت: امیدوارم همه در خدمتگزاری موفق باشیم و توفیق داشته باشیم که خدمتگزار خوبی باشیم.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص ضرورت زدودن معضل بیکاری اظهار داشت: پیرامون بیکاری و اهمیت توجه به جوانان با مسوولین صحبت کرده ام و تذکر لازم را داده ام، باید هم مردم و هم مسوولان برای زدودن معضل بیکاری همت کنند و اقدام عملی داشته باشند.  

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، در باره فرهنگ کار و تلاش تصریح کرد: متاسفانه فرهنگ کار در استان تعریف علمی ندارد، به گونه ای باید همت کنیم و در تعریف خودمان از کار، یک بازآفرینی انجام دهیم، کار همه اش میز و صندلی نیست، باید در حوزه های متعدد برای امور مختلف افرادی متناسب با ظرفیت ها تربیت کنیم.

وی با تجلیل از خبرنگارن به عنوان منادیان جهاد تبیین تأکید کرد: جهاد تبیین اصل کار ماست باید گذشته را در نظر بگیریم و موقعیت فعلی را هم درنظر داشته باشیم، باید جوانان بدانند قبل از انقلاب در همین کرمانشاه چه خبر بوده است و آمریکایی ها چه جولانی می دادند و مقدرات کشور دست چه کسی بود، لذا واقفیم  که خبرنگاران با قلم و گزارش‌های خود در فرهنگ سازی بسیار موثرند.

هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.

به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha