۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84862286
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولویت مهم ورزش جوانان زنجان حمایت جدی از ورزش وزنه برداری است

زنجان ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با توجه به پیشینه وزنه‌برداری زنجان، این ظرفیت وجود دارد که استان به قطب این رشته ورزشی در کشور تبدیل  شود، لذا یکی از اولویت‌های این اداره کل حمایت از این رشته ورزشی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات وزنه‌برداری استان زنجان، با اشاره به اینکه وزنه‌برداری جزو رشته‌های المپیک بوده و در  کشورمان نیز بعد از کشتی یکی از رشته‌های پرمدال است، افزود: این رشته ورزشی قهرمانان نام آوری را در خود پرورش داده و همین موضوع بهانه‌ای برای حمایت ویژه از آن است.

وی یادآور شد: بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، شایستگی‌های وزنه‌برداری زنجان را نشان داد و حضور سه زنجانی در بین ۱۷ ملی‌پوش حاکی از جایگاه ارزشمند این رشته در تیم‌های ملی دارد.

این مسوول خاطرنشان کرد: برخی از هیات های ورزشی فضایی را از این اداره کل دریافت کردند تا بتوانند سال اختصاصی داشته باشند که در واقع فضاهای نیمه تمام است.

رئیس هیات وزنه‌برداری استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه احترام به پیشکسوتان این عرصه از اولویت‌های هیات وزنه برداری استان به شمار می رود، گفت: افتخارات امروز حاصل زحمات گذشتگان است.

سعید امیدی افزود: هیات وزنه‌برداری استان فعالیت جدی خود را در راستای کسب عناوین مختلف از سال ۹۲ آغاز کرده و تا به امروز به موفقیت‌های متعددی دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۲۹ مدال آسیایی، جهانی و بین‌المللی توسط وزنه‌برداران زنجانی طی مدت یاد شده حاصل شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این هیات، مستعمل شدن تجهیزات است و از طرفی انتظار بر این است که فدراسیون از ظرفیت کنونی وزنه برداری زنجان در تیم‌های ملی استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha