۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 84863385
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲۷۰ میلیارد ریال طرح در خوشاب خراسان رضوی آماده افتتاح شد

سبزوار- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: ۲۷۰ میلیارد ریال طرح‌ عمرانی و خدماتی در این شهرستان خراسان رضوی آماده افتتاح شده که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیم رودسرابی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت ۱۰ هزار قطعه و اعتبار ۵۵ میلیارد ریال به اجرا درآمده است و طرح توسعه  ۹ واحد مرغداری نیز در مجموع با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال به انجام رسیده و آماده بهره برداری شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب تصریح کرد: ایجاد واحد فرآوری گوشت گوساله با ظرفیت ۲۰۰ راس و اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت به ثمر می‌نشیند.

وی افزود: طرح‌های ایجاد باغ‌های انگور داربستی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، مرمت و بازسازی ۲ قنات شهرستان خوشاب با اعتبار حدود سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و طرح آبیاری کم فشار با اعتبار حدود چهار میلیارد ریال و طرح انتقال آب با اعتبار حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

رودسرابی ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها ۲۸ فرصت شغلی جدید ایجاد و اشتغال ۱۵۱ نفر دیگر تثبیت می‌شود.

شهرستان خوشاب با بیش از ۳۶ هزار هکتار کشتزار و باغ، ۲۲۵ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۶۵ رشته قنات و ۲ رودخانه دائمی، یکی از قطب‌های کشاورزی غرب استان خراسان رضوی است.

سلطان آباد مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha