۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۴۸
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85047544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیراندازی رزمندگان مقاومت به سمت پهپادهای صهیونیستی برای دومین بار متوالی+فیلم

تهران-ایرنا- مبارزان مقاومت فلسطین برای دومین بار متوالی طی ساعات گذشته به سمت پهپادهای صهیونیستی در آسمان اردوگاه جنین تیراندازی کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع محلی فلسطین، شامگاه شنبه پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی که در آسمان اردوگاه جنین به پرواز درآمده بودند، هدف تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفتند.

منابع محلی فلسطین تأکید کردند، این دومین بار متوالی طی ساعات گذشته است که مبارزان مقاومت فلسطین به سمت پهپادهای صهیونیستی در آسمان اردوگاه جنین تیراندازی می‌کنند.

نیروهای مقاومت فلسطین ساعاتی قبل نیز یک پهپاد رژیم صهیونیستی را بر فراز شهر جنین در کرانه باختری رود اردن هدف قرار داده بودند.

سران رژیم صهیونیستی که از افزایش توان گروههای مبارز فلسطینی در کرانه باختری رود اردن به هراس افتاده اند، در ماههای اخیر تلاش زیادی را برای کنترل اوضاع این منطقه با همکاری تشکیلات خودگران فلسطین کرده اند.

آنها در این مدت بارها به مناطق مختلف کرانه باختری بویژه اردوگاه جنین به عنوان اسطوره مقاومت و نابلس یورش برده اند تا مبارزان و جوانان فلسطینی را بازداشت کنند اما یورش های آنها با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی روبرو شده است. نگرانی و هراس صهیونیست ها از افزایش توان مقاومت در کرانه باختری به حدی است که تحلیلگران و کارشناسان این رژیم در طول ماههای اخیر بارها در رسانه های صهیونیستی به این موضوع پرداخته و درباره تبعات آن برای تل آویو هشدار داده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha