۳ طرح صنایع دستی و کشاورزی به مناسبت هفته دولت در اشنویه افتتاح شد

مهاباد - ایرنا - همزمان با اولین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور جمعی از مسوولان سه طرح در حوزه صنایع دستی و کشاورزی در مجموع با هزینه بیش از ۲۳ میلیارد ریال در شهرستان مرزی اشنویه به بهره برداری رسید.

فرماندار اشنویه روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طرح های صنایع دستی افتتاح شده شامل شامل کارگاه تولید ساز سنتی و سفالگری است که با هزینه ۶ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته و زمینه اشتغال برای هفت نفر را فراهم کرد.

سیدعلی ترابی افزود: به همین مناسبت همچنین کانال کشاورزی روستای «شیخان» نیز به طول هزار و ۲۰۰ متر به بهره برداری رسید که برای ساخت آن نیز ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

۳ طرح صنایع دستی و کشاورزی به مناسبت هفته دولت در اشنویه افتتاح شد

وی اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل هفت قلم کالای اساسی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال که از سوی سپاه این شهرستان تهیه شده بود بین نیازمندان این شهرستان در مناطق محروم توزیع شد. 
۳ طرح صنایع دستی و کشاورزی به مناسبت هفته دولت در اشنویه افتتاح شد

فرماندار اشنویه گفت: به میمنت گرامیداشت هفته دولت، ۷۵ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و تولیدی به ارزش  ۸۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت یا کلنگ زنی می شود.

شهرستان مرزی اشنویه با ۷۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشورهای عراق و ترکیه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha