۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84865220
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲
کد خبر: 84865220
چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

بجنورد-ایرنا- کشف کلاهبرداری ۵۱ میلیارد ریالی و یک کشته در واژگونی سواری در جاده از جمله اخبار کوتاه خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف پرونده کلاهبرداری به ارزش ۵۱ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال در بجنورد خبر داد و گفت: این افراد با ترفند های مختلف از جمله فروش آپارتمان و خودرو از آنان کلاهبرداری کرده اند.

سردار سعید مطهری زاده اظهار داشت: پنج نفر کلاهبردار دستگیر شدند و به ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵۱ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کردند.

واژگونی ۲۰۶ در محور فاروج- شیروان

 فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از واژگونی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در محور فاروج- شیروان با یک کشته و یک مجروح خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر به شدت مجروح که توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ مجید یگانه پور اظهار داشت: علت وقوع این حادثه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.

جمع آوری ۱۷ معتاد متجاهر در شیروان 

فرمانده انتظامی شیروان همچنین از جمع آوری ۱۷ نفر معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان شیروان با هماهنگی مقام قضائی به مرحله اجرا گذاشته شد.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسفراین 

فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ماموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۱۹۵ گرم تریاک،۲۴۰ گرم گراس، یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز، ۹ قطعه تجهیزات ماهواره ای، یک قبضه اسلحه غیرمجاز شکاری و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف کردند.

سرهنگ محمد روهنا اظهار داشت: در این طرح چهار نفر متهم دستگیر شدند

کشف کالای قاچاق در راز و جرگلان 

فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از کشف ۴ هزار و ۷۵۶ قلم انواع کالای قاچاق و ممنوعه در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی کسب خبر مبنی بر فروش انواع قرص های غیر مجاز و سیگار توسط افرادی در چند باب مغازه سطح حوزه این شهرستان موضوع در دستورکار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ علی طاهری افزود: در بازرسی از چند باب مغازه در سطح شهرستان در مجموع چهار هزار و ۷۵۶ قلم انواع قرص های غیر مجاز و سیگار  کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در رسیدگی به این پرونده پنج نفر دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جمع آوری ۶ معتاد متجاهر در فاروج

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج گفت: ۶ معتاد متجاهر جمع آوری و روانه کمپ لنگر شدند.

سرگرد علی اکبر برهانی  افزود: اجرای این طرح بنا به مطالبات شهروندان صورت گرفت و پلیس این آمادگی را دارد با اقتدار معتادان را در کمتر از ۲۴ ساعت در سطح شهرستان جمع آوری کند.

دستگیری ۵ سارق در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری پنج نفر سارق سابقه دار با ۹۰ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی اظهار داشت: سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی و دولتی، جیب بری، خودرو و موتورسیکلت از جمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه ۱۰ نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند خاطر نشان کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha