۴۷ طرح به مناسبت هفته دولت در قشم به بهره‌برداری می‌رسد

قشم - ایرنا - فرماندار شهرستان قشم گفت: همزمان با هفته دولت ۴۷ طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۲۵۱ میلیارد و ۳۴۹ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد محمدحسینی چهارشنبه شب در نشست خبری با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر افزود: این تعداد طرح در حوزه های خدمات بهداشتی و درمانی، ورزش و جوانان، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس، منابع طبیعی و آبخیزداری، شیلات، راه و شهر سازی، عمران شهری، بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده ای، دهیاری ها و هواشناسی است.

وی گفت: اعتبارات این طرح ها برای بهره برداری در هفته دولت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۸۰ درصدی داشته است.

فرماندار شهرستان قشم توضیح داد: از مبلغ ۲۵۱ میلیارد و ۳۴۹ میلیون تومان اعتبار افتتاح این طرح ها در شهرستان قشم، ۱۵۸ میلیارد و ۸۰۶ میلیون تومان از اعتبارات ملی،  ۸۰۰ میلیون تومان اعتبارات استانی و ۹۲ میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان از اعتبارات بخش خصوصی بوده است.

محمد حسینی یادآور شد: سال گذشته در هفته دولت ۴۴ طرح به ارزش ۱۴۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری رسیده بود.

وی توزیع خدمات بر اساس پیوست عدالت در سراسر شهرستان قشم را از ویژگی های طرح های اهدایی دولت سیزدهم به مردم شهرستان قشم در این هفته عنوان کرد و اظهار داشت: ان شاء الله به فضل الهی فردا (پنجشنبه سوم شهریور ۱۴۰۱) این طرح ها با حضور استاندار هرمزگان افتتاح خواهند شد.

فرماندار شهرستان قشم افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است حدود ۳۱ طرح در بخش مرکزی، چهار طرح در بخش شهاب و ۱۲ طرح در بخش حرا به بهره برداری برسد.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha