کلنگ زنی و افتتاح ۵۲ پروژه به ارزش یک هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در گرمی

اردبیل - ایرنا- ۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش یک هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال با حضور استاندار اردبیل در شهرستان گرمی استان اردبیل کلنگ‌زنی و یا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید حامد عاملی در دومین روز از هفته دولت با حضور سید حامد عاملی استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ده‌ها طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمی افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

 بر اساس این گزارش آغاز عملیات اجرایی مراکز بهداشتی، بهره‌برداری از ۱۷ واحد مسکن مددجویی در شهرستان گرمی و بهره‌برداری از سیل‌بند گرمی‌چای از مهمترین طرحهایی بود که امروز با حضور مقامات ارشد استانی اجرا شد.

سد حامد عاملی استاندار اردبیل در آیین افتتاح متمرکز طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمی در ناحیه صنعتی شکرآب شهرستان گرمی اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها برای آبادانی شهرستان ضروری است و حمایت از تولید نیز در حوزه اقتصاد باید با جدیت در دستور کار باشد.

وی افزود: خدمت به مردم نیازمند تلاش و برنامه ریزی و عادلانه و منسجم است و اگر برنامه مدون نداشته باشیم سرمایه‌ها را به هدر می دهیم.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: بروکراسی اداری زائد و مشکل آفرین در استان مشهود است و باید برای تسریع در جذب سرمایه گذار این مشکل برطرف شود.

مقام عالی دولت در استان اردبیل همچنین گفت: در حوزه ساخت مسکن روستایی بنیاد مسکن اجازه ایجاد حد و حصر برای روستاییان را ندارد.

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و انگوت هم در این مراسم اظهار کرد: در صورت تکمیل راه آهن آستارا و جلفا اجرای راه‌آهن اردبیل به مغان توجیه اقتصادی نخواهد داشت و از استاندار انتظار داریم نسبت به تسریع عملیات اجرایی این پروژه اقتدام کند و نمایندگان هم برای تامین اعتبارات ملی این پروژه تلاش خواهند کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل همچنین خواستار تحقق حقابه و پایاب لازم از سد عمارت برای مردم گرمی شد و گفت: معبر مرزی گرمی که با توجه به شعار آیت الله رئیسی مبنی بر ضرورت استفاده از فرصت‌های مرزی، باید پیگیری شود و در مسیری که قانون اجازه می دهد و مورد موافقت کشور همسایه هست، ایجاد شود.

اسماعیلی با بیان اینکه در حوزه راههای مواصلاتی گرمی با همراهی استانداری گام‌های خوبی برداشته‌ایم، اضافه کرد: باید نقدها از دولت منصفانه باشد و به قول مقام معظم رهبری هرکس در میدان دشمن حرکت کند، خیانت کرده است.

وی همچنین با اشاره به آسفالت راههای این شهرستان گفت: تا ۲۰ شهریور ماه جاری آسفالت بخش اعظم راه بخش موران تکمیل شده و آسفالت قسمت باقیمانده هم آغاز خواهد شد.

حسین مولایی فرماندار شهرستان گرمی هم در این مراسم از تسریع روند صدور مجوز سرمایه گذاری در شهرستان خبر داد و گفت: مجوز کارخانه تولید ظروف پلاستیکی ظرف سه روز صادر شده است.

وی خواستار تامین اعتبار راه بخش موران، تسریع عملیات اجرایی محور گرمی به اردبیلتسریع عملیات مجتمع آبرسانی موران و آغاز عملیات آسفالت دور دریاچه گیلارلو شد.

 به گزارش ایرنا همزمان با هفته دولت دهها طرح اقتصادی وعمرانی در مناطق مختلف استان اردبیل با حضور مسئولان استانی افتتاحو به بهره برداری رسیده است. سید حامد عاملی استاندار اردبیل روز گذشته طرح‌های متعددی را در شهرستان‌های مشگین شهر، اصلاندوز و انگوت افتتاح کرد و امروز هم قرار است طرح‌هایی در شهرستان‌های واقع در شمال استان اردبیل افتتاح شده و یا کلنگ زنی شود.

 آغاز عملیات اجرایی مراکز بهداشتی در شهرستان گرمی

 بر اساس این گزارش امروز عملیات اجرایی پایگاه بهداشتی شهرک ولیعصر(عج)، مراکز بهداشتی شهید بهشتی و شهید باکری در این شهرستان با حضور سید حامد عاملی استاندار،ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس و جمعی از مسئولان و اهالی آغاز شد.

آغاز بهره‌برداری از ۱۷ واحد مسکن مددجویی در شهرستان گرمی

همزمان با سفر سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل به شهرستان گرمی در دومین روز از هفته دولت، بهره‌برداری از ۱۷ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان با حضور نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس و جمعی از مسؤولان و اهالی آغاز شد.

استاندار اردبیل از روز گذشته با سفر به شهرستانهای مشگین شهر، انگوت و اصلاندوز از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در این شهرستان‌ها را افتتاح کرد.

وی امروز و در دومین روز هفته دولت به شهرستان گرمی در شمال استان رفت و طرحهای این شهرستان را افتتاح کرد. عاملی در ادامه برنامه امروز خود به شهرستان‌های بیله سوار و پارس آباد سفر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha