۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 84866097
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ طرح عمرانی و اشتغالزا در آستارا به بهره‌برداری رسید

آستارا- ایرنا- ۱۱ طرح عمرانی و اشتغالزا با اعتبار افزون بر ۵۷ میلیارد ریال در آستارا روز پنجشنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار آستارا در این زمینه گفت: امروز شاهد افتتاح همزمان چهار طرح عمرانی بودیم که از جمله شامل روکش آسفالت تعریضی راه روستایی چلوند با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود.

عنایت رضایی‌پور افزود: روکش آسفالت خان حیاطی- نظرمحله با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، روکش آسفالت سیج-دگرمانکشی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و تعمیر پل شاغولا با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های حوزه راه روستایی شهرستان آستارا بود که افتتاح شد.

وی بیان کرد: همچنین کانال هدایت آب‌های سطحی خیابان شهید جعفرزاده و کانال هدایت آب‌های سطحی خیابان ساحل روستای سیبلی، پل احداثی منطقه آبگرم روستای کوته کومه، کانال بتنی حاشیه جاده اصلی روستای قنبرمحله، کانال و آبروهای بتنی و لوله‌گذاری حاشیه خیابان ملت روستای کانرود از توابع بخش لوندویل با مجموع اعتبار پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آستارا در ادامه اظهار کرد: امروز یک واحد تولیدی نیز با تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی بهزیستی در روستای چلوند افتتاح شد که در زمینه پرورش گاو شیری فعالیت خواهد کرد.

ابراهیم روشن‌روان با اشاره به اینکه این مجموعه تولیدی کوچک شامل سه راس گاو و ۲ راس گوساله است، اضافه کرد: پدر خانواده مذکور دچار معلولیت و جزو مستمری‌بگیران بهزیستی بوده و وام مذکور جهت خوداشتغالی و خودکفایی به همسر مددجو پرداخت شده است‌.

قرار است ۶۰ طرح و پروژه با ارزش یک هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف شهرستان آستارا مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

دوم تا هشتم شهریور، سالروز حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت مظلومانه محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست‌وزیر) در سال ۱۳۶۰ با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

شهرستان آستارا که با جمعیت بیش از ۹۱ هزار نفر ۲ بخش و چهار دهستان دارد، در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha