۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 84868136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ طرح شهری در آستارا به بهره‌برداری رسید

۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹
کد خبر: 84868136
۶ طرح شهری در آستارا به بهره‌برداری رسید

آستارا- ایرنا- ۶ طرح عام المنفعه شهرداری‌های آستارا و لوندویل به مناسبت هفته دولت در آیینی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان روز شنبه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار آستارا در آیین افتتاحیه همزمان طرح های شهرداری آستارا  گفت: ۶ طرح شهرداری‌های آستارا و لوندویل شامل تعریض، بهسازی و آسفالت خیابان مرزداران، شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، بهسازی و آسفالت معابر، احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی با هزینه افزون بر پنج میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان بود.

عنایت رضایی‌پور افزود: مدیران جهادی در تمام ساعات شبانه‌روز برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند و امروز تنها در حوزه آب و فاضلاب شهرستان در ۲ مرحله بیش از ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده که این در سایه همت مدیران جهادی و پیگیری و توجه دولت کار و کرامت است.

وی بیان کرد: دولت کار و کرامت مدعی خدمت جهادی و شبانه‌روزی به مردم عزیز است و  افزایش ۵۰ درصدی بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته در شهرستان گواه این قضیه است.

فرماندار آستارا اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری آستارا با همدلی و کار جهادی می‌توانند روز به روز شهر را به سوی توسعه پیش ببرند و باعث ارتقای رضایت‌مندی عمومی شوند.

حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی، امام‌جمعه آستارا نیز اظهار کرد: مسئولان شهرستان باید با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر، وحدت و همدلی را سرلوحه کار خود قرار بدهند و از هیچ تلاش و کوششی برای خدمات‌رسانی به مردم دریغ نکنند.

همچنین امروز با حضور جمعی مسئولان و هنرمندان آستارا، نمایشگاه صنایع دستی و عکس در سالن معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت که تا پایان هفته جاری در ۲ نوبت صبح و عصر برای بازید علاقه‌مندان دایر است.

قرار است ۶۰ طرح و پروژه با ارزش یک هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف شهرستان آستارا مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

شهرستان آستارا که با جمعیت بیش از ۹۱ هزار نفر ۲ بخش و چهار دهستان دارد، در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha