۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84866532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس مرکز ارتباطات مردمی رییس‌جمهور: دولت مصمم به حل مشکلات مردم است

بجنورد- ایرنا- رییس مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور گفت: دولت در کنار مردم بوده و مصمم به حل مشکلات در مناطق کم برخوردار کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام احمد صالحی روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: مردم این خطه همواره در کنار دولت بوده اند و دولت هم مصمم به حل مشکلات مردم این منطقه و تمام کشور است.

وی با بیان اینکه خدمات دولت رییسی به خوبی و شایسته تبیین نشده است افزود: دولت سیزدهم از همان ابتدا زیر ذره بین انتقاد بود و تبیین اقدامات جهادی دولت کمتر اتفاق افتاده است و به خوبی اطلاع رسانی نشده است.

رییس مرکز ارتباطات مردمی رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: با تلاش هایی که دولت سییزدهم برای رفع محرومیت انجام می دهد، امید می رود تا این استان در ردیف ۱۰ استان برتر کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری میزهای خدمت در نماز جمعه گفت: فضای مناسب برای ارتباط میان مسوولان و مردم در نماز جمعه فراهم است.

رییس مرکز ارتباطات مردمی رییس‌جمهور، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی همه دولتمردان عنوان کرد و گفت: اخلاص در خدمت به نام این ۲ شهید ثبت شد و  باید از این شاخص مهم الگوبرداری کرد.

وی دولت سیزدهم را مردمی و جهادی دانست و تصریح کرد: وقتی نگاه دولت به مردم باشد وصل شدن به سرمایه و ظرفیت بی نهایت برای رسیدن به توسعه و موفقیت محقق می شود و تکیه به این ظرفیت در دولت رییسی به حقیقت رسید.

حجت‌الاسلام صالحی یادآور شد: مشکلات در ابتدای دولت به حدی بود که حجم مطالبات زیاد و شرایط طوری القا می شد که درخواست های مردمی بی توجهی شده است و به مرور این مشکلات به حداقل رسید.

وی عنوان کرد: رییس جمهور در سفرهای استانی مشکلات را به صورت میدانی بررسی کرد و اهتمام به حل مشکلات مناطق کم برخوردار دارد.

رییس مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور  ادامه داد: اگر در برنامه ریزی کشور توزیع عادلانه نباشد، ماحصل آن بی آبی در شهرهای همدان و شهرکرد می شود که پروژه های آبرسانی این مناطق پس از ۱۳ سال تنها ۴۰ درصد پیشرفت دارد. 

رییس مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور برای افتتاح طرح های هفته دولت امروز جمعه وارد خراسان شمالی شد.

 ۷۴۳ طرح با اعتبار یکهزار و ۹۴۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان خراسان شمالی بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha