۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84866714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در قالب میز خدمت پاسخگوی مردم شدند

شهرکرد- ایرنا- همزمان با سومین روز هفته دولت میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد و مدیران دستگاههای اجرایی پاسخگوی مطالبات ، درخواست‌ها و سوالات مردم شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری  با حضور استاندار، معاونان استاندار و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۱۱ روز جمعه برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت دستگاه‌های اجرایی به‌منظور تسهیل در خدمات‌رسانی به مردم همزمان با هفته دولت در شهرستان برگزار شده است.

غلامعلی حیدری تاکید کرد: در این برنامه ۱۴ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری با برپایی میز خدمت نسبت به پیگیری امور ارباب رجوع و تسهیل‌سازی در امور به‌ صورت چهره به چهره حضور دارند.

وی افزود: مسوولان با فعالیت شبانه‌روزی و اقدام جهادی برای رفع مشکلات موجود بر سر راه توسعه چهارمحال و بختیاری بکوشند و تلاش به‌منظور انجام سریع‌تر امور مختلف با هدف ارتقای رضایت‌مندی عمومی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری بهره‌برداری از ۳۱۴ طرح با ۱۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعتبار و ۶۷۶ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در حوزه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساخت، صنعتی، فرهنگی، فضای اداری، کشاورزی، گردشگری، مسکونی و ورزشی چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha