۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84868004
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی: زیرساخت‌های ارتقای شهر صفی‌آباد فراهم می‌شود

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: ارتقای زیرساخت های شهر صفی آباد اسفراین به شهرستان در دستور کار قرار دارد و این مهم زمینه ساز پیشرفت منطقه می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در آیین افتتاح طرح های هفته دولت در اسفراین اظهار داشت: استقلال شهرستان صفی آباد به عنوان شهرستان موجب پیشرفت و توسعه این مناطق می شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات مردم مهمترین دستاورد سفرهای شهرستانی است افزود: برای ارتقای شهر صفی آباد باید راه روستایی تقویت و راه بین شهری نیز دارای ۲ باند مستقل شوند و با اجرای این طرح ها زمینه ارتقا به شهرستان فراهم می شود.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: ۲ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به استان برای احیای قنات های صفی آباد اختصاص یافت و با این اعتبار استفاده بهینه از آب با روش آبیاری نوین و تحت فشار شاهد توسعه بخش کشاورزی در این منطقه خواهیم بود.

وی ادامه داد: خرید دتضمینی دام از اولویت های این منطقه است و در دستور کار قرار دارد و با این روش حمایت ویژه ای از دامداران خواهد شد.

حسین نژاد افزود: استخراج و فرآوری معادن و توجه به تولیدات صنعتی و احیای صنایع نیمه فعال و راکد در این منطقه در دستور کار قرار دارد و این طرح ها در دولت سیزدهم دنبال می شود.

۹۰ طرح با اعتبار ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال امروز شنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار خراسان شمالی در شهرستان اسفراین افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

در هفته دولت امسال ۷۴۳ طرح با اعتبار یکهزار و ۹۴۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود که از مجموع آن ۳۶ پروژه با اعتبار ۹۴۸ میلیارد تومان مربوط به کلنگ زنی و ۷۰۷ طرح با اعتبار یکهزار میلیارد تومان مربوط به بهره برداری است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha