۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84870022
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌ جمعه کالپوش میامی : آبرسانی به روستاها در اولویت قرار گیرد

شاهرود - ایرنا - امام جمعه حسین آباد کالپوش میامی گفت: آبرسانی به عنوان نیاز روستاییان و مناطق محروم بخش کالپوش و مرکزی این شهرستان در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حامد اسلانی کتولی روز دوشنبه در آیین همزمان افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی میامی در سالن اجتماعات ابن یمین فرومدی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، افزود: بسیاری از روستاهای کالپوش و بخش مرکزی این شهرستان با تانکر آبرسانی می شود و نیازمند توجه مسئولان برای حل این موضوع می باشد.
امام جمعه کالپوش با اشاره به اینکه تامین آب ضرورت دارد، افزود: بعد از ۴۰ سال از انقلاب درست نیست روستای دشت شاد آب نداشته باشد و هر ساله در فصل تابستان با تانکر آبرسانی شود.
وی با اشاره به اینکه روستای رانش دیده حسین آباد نیازمند توجه بیشتر است، افزود: این روستا با مشکلات فراوانی شامل بخش آموزشی و ورزشی مواجه است که امیدواریم در دولت مردمی سیزدهم رسیدگی شود.
وی ضمن تبریک هفته دولت، اظهارداشت: مسئولان راه شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند و خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
اسلانی ادامه داد: پیام دولت سیزدهم اصلاح اقتصادی است که باید با مشارکت همه جانبه محقق شود.
وی گفت: دولت سیزدهم با شجاعت در صدد اصلاح اقتصاد کشور بر آمد که رو به پیشرفت است.
اسلانی کتولی ادامه داد:  خلوص نیت و تلاش مجاهدانه از دیگر ویژگی های ارزنده دولت آیت الله رئیسی است.
وی گفت: تکیه بر ارزش های انقلاب، ارزش های عدالت محور و مبارزه با فساد اولین توصیه رهبر معظم انقلاب به دولت بود که باید اقدام شود.
امام جمعه کالپوش تصریح کرد: تلاش برای تحقق دولت مردمی باید با برنامه ریزی صحیح صورت پذیرد و در این راستا در برابر جنگ روانی و رسانه ای دشمنان مقابله کرد.
۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی با صرف اعتبار ۲۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان در این شهرستان با حضور سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی به بهره برداری رسید.
عطر افشانی گلزار شهدای گمنام ، دیدار با خانواده شهید جواد نوروزی و افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی از برنامه های ششمین روز هفته دولت در میامی است.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha