۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84870359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر علوم: نوع نگاه به استان گیلان باید ملی باشد

۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹
کد خبر: 84870359
وزیر علوم: نوع نگاه به استان گیلان باید ملی باشد

رشت - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به گردشگرپذیری گیلان گفت: هرگونه ارائه خدمت به گیلان، خدمات رسانی ملی است و نوع نگاه به این استان نیز باید ملی طراحی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محمدعلی زلفی‌گل روز دوشنبه در آیین افتتاح ۲۷ پروژه سلامت محور در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت اظهار داشت: گیلان از استان هایی است که کمتر شهروند ایرانی خاطره خوشی از آن نداشته باشد، این خطه به نوعی محل تفریح و نشاط مردم است، از این‌رو نوع نگاه به این استان نیز باید ملی باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه پرسنل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پزشکان و پرستاران با شیوع ویروس کرونا جهادگونه در خدمت سلامت مردم بودند، افزود: امروز نوع نگاه مردم به جامعه پزشکی و نیروهای وزارت بهداشت کاملا تغییر کرده و جهادگران عرصه سلامت هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به گذشت و ایثار نیروهای وزرات بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی نسبت به مردم در طی شیوع ویروس کرونا، بیان داشت: سرمایه اجتماعی این وزارتخانه دوچندان شده است، به حق این نیروها، شایسته این نوع نگاه مردم هستند.

وی اضافه کرد: جدا از موضوع ایثار در دوران شیوع ویروس کرونا، اقدامات توسعه‌ای و گسترش زیرساخت های بهداشتی درمانی در کشور از جمله در گیلان و خدمات رسانی در عرصه سلامت هم افزون به گذشت و سخاوت علمی و خدمات پزشکان است در این راستا مردم قدردان همه خدمت رسانی ها در این عرصه و اقدامات خوب این قشر هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توفیق خدمت رسانی به خلق خدا را نعمت بزرگی دانست و اظهار داشت: افرادی که چنین توفیقی نصیب آنان شد، باید این مهم را قدر بدانند و خوش به حال انسان هایی که خداوند اجر زحماتشان را بدهد.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه های متعدد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بیان داشت: این حجم از پروژه های عمرانی در حوزه سلامت گیلان و مدیریت آن قابل تقدیر و ستایش است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف از جمله پزشکی، صنایع نظامی و راه افزود: توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدماتی که مدیران ادوار گذشته برای مردم انجام داده‌اند، را نباید نادیده گرفت، اگر چه انتقادلت و کمبودهایی هم هست، اما داشته هایمان را هم نباید فراموش کنیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عمده ترین معضل کشور را در زمان حاضر بیکاری دانست و افزود: باید برای دانش آموختگان دانشگاهی فکری کنیم.

 ۲۷ پروژه حوزه سلامت گیلان امروز دوشنبه در ششمین روز از هفته دولت با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در استان گیلان به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha