۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۳۷
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84870486
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۸۵ طلبه با آموزش و پرورش خراسان شمالی همکاری می کنند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۸۵ طلبه به عنوان مربی پرورشی در سال تحصیلی(۱۴۰۱-۱۴۰۲) با آموزش و پرورش استان همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالقاسم اکبری روز دوشنبه در گردهمایی مربیان پرورشی و فرهنگی خراسان شمالی اظهار داشت: هر یک از این طلبه در حوزه پرورشی مدارس استان، ۱۲ ساعت در هفته تدریس خواهند داشت.
وی با اشاره به کسب ۵۲ رتبه برتر جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ توسط دانش آموزان استان، گفت: کسب ۹ رتبه اول، چهار رتبه دوم، چهار رتبه سوم و ۱۰ رتبه برگزیده در جشنواره «فردا» از مهمترین موفقیت های دانش آموزان خراسان شمالی است.
اکبری تصریح کرد: همچنین در یازدهمین جشنواره نوجوان سالم در سطح خراسان شمالی، هفت هزار و ۶۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و از این تعداد ۱۵۹ اثر دانش آموزی و ۱۴ اثر مربوط به همکاران فرهنگی در این جشنواره برگزیده شد.
وی افزود: در نهایت ۹ اثر دانش آموزی رتبه کشوری کسب کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در ادامه به طرح های شهید پژوهی و لاله های روشن در مدارس استان اشاره کرد و گفت: این طرح ها به منظور ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان اجرا می شود.

۱۸۷ هزار و ۷۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha