دانش آموزان باید ادامه دهنده راه انقلاب باشند

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: دانش آموزان باید ادامه دهنده راه انقلاب، امام راحل و شهدا باشند تا کیان نظام جمهوری اسلامی حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار اسماعیل فرجی روز پنجشنبه در آیین پایانی طرح یاوران ولایت دختران بسیج دانش آموزی خراسان شمالی اظهارداشت: انقلاب ایران بر پایه دین اسلام استوار است و این ارزش گرانبها توسط نوجوانان دهه ۴۰ رقم خورد.

وی افزود: نوجوانان این مرز و بوم، انقلابی را به ثمر رساندند که دارای ایدئولوژی و فرهنگ قوی است و همچنان این ارزش ها ادامه دارد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: انقلاب ایران با گذشت ۴۳ سال نه تنها در میان مسلمانان بلکه در بین تمام مردمان آزاده دنیا رواج پیدا کرده است و باید از این نظام و انقلاب ارزشی حمایت و حفاظت شود.

سردار فرجی تصریح کرد: خیانت در امانت بدترین نوع خیانت به شمار می رود و دانش آموزان کنونی باید از این امانت دفاع کنند و این ارزش ها را از گذشتگان به آیندگان تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید در راستای حفظ ارزش های انقلابی مطالعه کنند تا به درک درستی از انقلاب دست یابند.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان شمالی نیز در این آیین اظهار داشت: طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی خراسان شمالی با شرکت ۸۸دانش آموز استان برگزار شد.

حمید عاقلی افزود: تربیت، آموزش و توانمندسازی دانش آموزان مستعد، افزایش بینش سیاسی و دینی، راه‌های مقابله و پیشگیری از جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح بود.

وی با اشاره به محوری‌ترین برنامه‌های اردوی طرح یاوران ولایت استان خراسان شمالی تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی (عقیدتی، سیاسی و بصیرتی)، محفل انس با قرآن و فوق برنامه‌های ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌های محوری بود.

این طرح از روز سه شنبه (هشتم شهریورماه) سالجاری در بجنورد آغاز و امروز با حضور مسوولان استانی پایان یافت.

۱۸۷ هزار و ۷۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha