۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹
کد خبر: 84871780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه پروژه عمرانی در جهرم افتتاح یا کلنگ‌زنی شد

۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹
کد خبر: 84871780
سه پروژه عمرانی در جهرم افتتاح یا کلنگ‌زنی شد

شیراز-ایرنا- همزمان با ششمین روز در هفته دولت، آیین افتتاح و کلنگ‌زنی سه طرح در حوزه کشاورزی، ورزشی و راه‌سازی انجام شد.

 به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان جهرم دوشنبه در حاشیه این آیین‌ها گفت: کارخانه بسته‌بندی، سورتینگ میوه و سردخانه میوه با ظرفیت هزار و ۲۰۰ تن و اشتغال ۱۰ نفر و با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

محمدحسن شعبانی بیان کرد: طرح ساخت تقاطع غیرهم‌سطح دانشگاه دولتی جهرم هم به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال آغاز شد که پیش‌بینی می‌شود کمتر از یک سال افتتاح شود.

وی با بیان کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر همسطح دانشگاه دولتی با مدیرکل راه و شهرسازی فارس و جمعی از مسئولین محلی، افزود: این پروژه تقاطع غیرهم‌سطح به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد و کمتر از یکسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: این پروژه به دلیل تردد بالای محور جهرم-لار-بندرعباس و وقوع حوادث جاده‌ای در این محور، برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه جهرم خطرآفرین است.

وی افزود: امیدواریم در کمترین زمان با احداث این تقاطع غیرهمسطح از خطرات احتمالی در این نقطه کاسته شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به افتتاح یک پروژه ورزشی نیز گفت: باشگاه سوارکاری اهورا همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۱۴۰۱ افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این باشگاه دارای مجوز از فدراسیون سوارکاری کشور است و به متراژ ۵ هزارمتر مربع و با اعتبار بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

این پروژه‌ها با حضور نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان جهرم و جمعی از مسئولین کلنگ‌زنی شد یا به بهره برداری رسید.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha