ساخت خوابگاه ۳۲ واحدی برای دانشجویان متأهل در جهرم آغاز شد

شیراز- ایرنا- عملیات ساخت خوابگاه ۳۲ واحدی برای دانشجویان متأهل در جهرم آغاز شد که استاندار فارس در این آیین گفت: اگر به دنبال تشویق جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده هستیم ابتدا باید زمینه‌ برخورداری از مسکن و شغل را برای آنها فراهم کنیم.

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در جریان سفر به شهرستان جهرم در آیین کلنگ زنی فاز دوم خوابگاه ۳۲ واحدی ویژه دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در این صورت و با حل این ۲ مساله مهم و اساسی پیش روی جوانان است که آنها به شکل خودجوش و با میل و علاقه به ازدواج روی می‌آورند.
وی گفت: انتظار است که شهر جهرم به واسطه اصالت و بعد فرهنگی آن در زمینه تاسیس موسسه حمایت از اشتغال دانشجویان پیشگام شود و برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی برنامه ریزی کند.
او اظهار داشت: تاسیس این موسسه ۲ مزیت برای جوانان و مسئولان خواهد داشت، اول اینکه جوانان را به آینده امیدوار می کند و در مرحله بعد به مسئولان متذکر می‌شود که پذیرش دانشجویان در رشته‌های فاقد بازار کار مناسب را کاهش دهند.

ساخت خوابگاه ۳۲ واحدی برای دانشجویان متأهل در جهرم آغاز شد
خیرین جهرم پیشتار و سرآمد
استاندار فارس، در آیین بهره‌برداری‌ از بخش یک و ۲ جراحی عمومی بیمارستان پیمانیه جهرم هم گفت: خیرین جهرم خصوصا در حوزه سلامت همیشه پیشتاز و سرآمد بوده‌اند.
ایمانیه افزود: شهرستان جهرم به عنوان دارالمومنین به عنوان قطب سلامت جنوب استان مطرح است و لذا باید در عمل نیز این مهم محقق شود.

ساخت خوابگاه ۳۲ واحدی برای دانشجویان متأهل در جهرم آغاز شد
پروژه های ورزشی نیمه تمام به سرعت تکمیل شوند
استاندار فارس در آیین بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی شهر قطب آباد و شهر دوزه نیز گفت: امیدواریم با کوشش سازمان ورزش و جوانان استان سایر پروژه های ورزشی جهرم نیز به سرعت تکمیل، تجهیز و در اختیار مردم این شهرستان قرار گیرد.
ایمانیه افزود: برای احداث این زمین چمن شهرهای قطب آباد و دوزه ۹۲ میلیارد ریال از اعتبارات حوزه وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت هزینه شده تا با حداکثر ظرفیت در خدمت جوانان، نوجوانان و مردم این شهرها قرار گیرد.

ساخت خوابگاه ۳۲ واحدی برای دانشجویان متأهل در جهرم آغاز شد
کمک به توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم
استاندار فارس همچنین در جریان بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم، ابراز امیدواری کرد که بتوان به توسعه این نیروگاه در قالب افزایش ظرفیت تولید برق و انرژی کمک کرد.
وی افزود: علاوه بر این، استفاده از انرژی های تجدید پذیر به ویژه انرژی خورشیدی را نیز به شکل ویژه پیگیری خواهیم کرد.
لزوم هم افزایی و همکاری مدیران شهرستان و جامعه دانشگاهی
ایمانیه، با اشاره به فضای خوبِ ایجاد شده در شهرستان جهرم گفت: هم افزایی، همراهی و همکاری مدیریت شهرستان و جامعه دانشگاهی آن منجر به یافتن راه حل های مناسب برای رفع مسائل و مشکلات موجود خواهد شد.
وی، بر لزوم گسترش و توسعه صنایع در قالب شهرک صنعتی شهرستان جهرم نیز تاکید کرد و ادامه داد: باید با افزایش صنایع تبدیلی مختلف و استقرار پایانه‌ صادراتی، نسبت به ایجاد ارزش افزوده برای مرکبات، خرما و سایر محصولات باغی موجود در شهرستان اقدام کرد تا بتوان ضمن حمایت از باغداران و ایجاد شغل، شاهد رشد بیش از پیش اقتصاد جهرم نیز بود.

ساخت خوابگاه ۳۲ واحدی برای دانشجویان متأهل در جهرم آغاز شد
رفع اختلاف در خصوص اردگاه شهید دستغیب جهرم
استاندار فارس، یکی از مشکلات موجود در جهرم را اختلاف بین سازمان هلال احمر و وزارت کشور در خصوص اردوگاه شهید دستغیب به عنوان محل اسکان پناهندگان و مهاجرین دانست و افزود: با حضور دکتر کولیوند رئیس هلال احمر کشور، طی صورتجلسه ای ضمن مشخص کردن وظایف همه سازمان های ذی‌ربط، اختلاف موجود در خصوص این مجموعه نیز پس از سال ها رفع شد.
افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای مرحوم حاج علی محمد دهدشتی، بازدید از سردخانه ۱۰ هزار تنی میثاق، حضور در دانشگاه جهرم و تقدیر از پژوهشگران برتر شهرستان، بازدید از جاده جهرم به قیر، بازدید پروژه کشت بافت و باغ مادری خرمای مجول، بازدید از ساختمان دامپزشکی و ناحیه صنعتی کوثر از دیگر برنامه های استاندار فارس در سفر یک روزه به شهرستان جهرم بود.

ساخت خوابگاه ۳۲ واحدی برای دانشجویان متأهل در جهرم آغاز شد
استاندار فارس در بدو ورود به شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهر جهرم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha