۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84872992
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت طرح در جنوب خراسان رضوی به ثمر نشست

۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵
کد خبر: 84872992
هفت طرح در جنوب خراسان رضوی به ثمر نشست

گناباد-ایرنا- همزمان با آخرین روز از هفته دولت هفت طرح در بخشهای مختلف در شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از این تعداد چهار طرح با ۲۴۲ میلیارد ریال اعتبار در گناباد و سه طرح با ۵۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال در شهرستان بجستان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فرماندار گناباد در آیین بهره‌برداری از طرحهای آخرین روز هفته دولت در این شهرستان گفت: این طرحها شامل تولید دستگاه تست ورزشی قلب و دستگاه تولید فر خشک‌کن و دستگاه جوجه کشی هوشمند مرکز رشد بیلند، بهره برداری از  ۱۴ طرح نهضت ملی مسکن و ۶ طرح مخابراتی در مناطق شهری و روستایی است.

رضا نصیری بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی احداث ۶ کیلومتر روکش آسفالت محور مواصلاتی گناباد به بجستان و احداث پل بهاباد و نوقاب به زیباشهر گناباد هم امروز آغاز شد و برای احداث آنها افزون بر ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

حسن حیدری فرماندار بجستان هم از بهره‌برداری سه طرح عمرانی شامل طرحهای مخابراتی، سالن اجتماعات آموزش و پرورش و مسکن روستایی روستای "جزین" در این شهرستان خبر داد.

۱۳۴ طرح در مجموع با صرف اعتبار چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در فاصله ۲۸۷ ، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha