۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84900217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی به بجستان خراسان رضوی اختصاص یافت

گناباد-ایرنا- فرماندار بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی گفت: افزون بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی از محل منابع مختلف طی سالجاری به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن حیدری روز پنج شنبه در جریان بازدید مسوولان از طرحهای عمرانی و زیربنایی بجستان افزود: میزان تعهد اشتغالزایی این شهرستان طی امسال یک هزار و ۳۰۰ نفر است که تاکنون ۶۰۰ نفر آن محقق شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر یک هزار و ۶۰۰ نفر تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن بجستان ثبت نام کردند که زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی آنها به صورت کامل اختصاص یافته است.

فرماندار بجستان گفت: از این میزان عملیات اجرایی ۳۵۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: زمینهای مورد نیاز ۴۵۲ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بجستان هم واگذار شده است و بقیه در آینده نزدیک بعد از انجام مراحل لازم واگذار می شوند.

حیدری گفت: مصوبه احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی به عنوان یکی دیگر از مطالبه های مردم بجستان اخذ و در کمیسیون ماده ۲۳ هم پیگیریهای آن انجام شده و تلاش می شود با اختصاص اعتبار آن در بودجه سال آینده روند اجرای طرح فوق آغاز شود.

مرکز شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha