۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۱۷
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84873313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 تجهیزات شرکت گاز خراسان‌شمالی با ۶ میلیارد تومان اعتبار ایمن می‌شود

بجنورد- ایرنا- مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: ۶ میلیارد تومان اعتبار برای افزایش امنیت تجهیزات و مقابله با سرقت ابنیه این شرکت در استان اختصاص یافت.

حسن رضا میربلوکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرقت امکانات و تجهیزات شرکت گاز شامل سیم های مسی و ترانس های برق افزایش یافته است و تعدادی از ایستگاه های این شرکت بدلیل پراکندگی نیاز به نگهبانی دارند و برای کنترل و محافظت از این تجهیزات نیاز به اعتبار بود که فراهم شد.

وی افزود: این میزان اعتبار برای خرید دوربین های کنترلی، دیوار کشی، سیم خاردار، نگهبانی و سایر موارد هزینه می شود.

میربلوکی ادامه داد: ۳۰ هزار و ۳۲۰ متر شبکه، ۲۹ انشعاب، ۱۱ ایستگاه تقلیل فشار جهت بهره مندی ۴۰ مشترک صنعتی در طی یکسال گذشته ددر خراسان شمالی انجام شده است و ضرورت دارد تا از این تجهیزات نگهداری شود.

وی در ادامه به بازسازی و مقاوم سازی ابنیه و حصار ایستگاه های مخابراتی در اختیار شرکت گاز اشاره کرد و گفت: بازسازی و مقاوم سازی ابنیه و حصار ایستگاه های مخابراتی آخر داغ و کله قندی بجنورد و امام حاضر شیروان با جرای عملیات خاکبرداری، بتن ریزی و ساخت ابنیه به اتمام رسیده است.

شرکت گاز خراسان شمالی دارای ۳۵۰ هزار و ۴۶۰ مشترک است و گازرسانی به ۳۴  جایگاه "سی ان جی" و ۱۶ شهرک صنعتی استان انجام شده است.

تاکنون به یکهزار و ۳۸ واحد صنعتی و ۱۵ شهرک صنعتی استان گازرسانی شده است که این استان در این حوزه رتبه دوم کشوری را در سال گذشته کسب کرده است.

اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و حدود ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی خراسان شمالی از گاز طبیعی بهره مند هستند.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha