۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳
کد خبر: 84873517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روند افزایش دما در خراسان رضوی ادامه دارد

۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳
کد خبر: 84873517
روند افزایش دما در خراسان رضوی ادامه دارد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به تحلیل نقشه های هواشناسی، روند تدریجی افزایش دما تا روزهای آینده ادامه دارد به گونه‌ای که هفته آینده نسبت به این هفته گرم تر پیش‌بینی می‌شود.

زهرا آهنگرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی، در حال حاضر جوی به نسبت پایدار در خراسان رضوی وجود دارد به گونه‌ای که ‌در روزهای آینده نیز صبح جوی پایدار و عصر وزش باد پدیده قابل ذکر در سطح استان خواهد بود.

وی ادامه داد: انتظار می رود فردا نسبت به امروز مقداری بر سرعت وزش باد به خصوص در نواحی جنوب شرقی خراسان رضوی افزوده شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند و در این مدت بیشترین میزان سرعت وزش باد از شهرستان تایباد با ۵۰ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

آهنگرزاده افزود: امروز پیش بینی می‌شود دمای هوا در گرمترین ساعت با یک درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۳۳ درجه بالای صفر برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha