۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84873917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سلسله محافل قرآنی با حضور قاری برجسته جهان اسلام در کردستان برگزار می شود

سنندج-ایرنا- مدیر واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری هفت محفل انس با قرآن کریم در هفت شهرستان استان خبر داد و گفت: این محافل قرآنی با حضور سید محمدجواد حسینی قاری برجسته جهان اسلام برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، کامل گلباغی روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران استان اظهار داشت:  سلسله محافل قرآنی با هدف توسعه و ترویج و بهره گیری از تعالیم انسان‌ساز قرآنی و با حضور سید محمدجواد حسینی قاری برجسته جهان اسلام و مشارکت قاریان و حافظان و برجسته استان برگزار می شود.

 وی با اشاره به اینکه محافل قرآنی از ۱۳ شهریور ماه آغاز و تا ۱۸ این ماه ادامه دارد، اضافه کرد: شهرستان‌های سقز، قروه، بانه، دیواندره، سنندج، بیجار و کامیاران میزبان این محافل قرآنی هستند.

مدیر واحد قرآن و عترت  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان همچنین یادآور شد: این طرح و محافل انس با قرآن با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجری اتحادیه موسسات قرآن‌ و عترت استان پیش بینی شده است.

سه هزار مکان مذهبی در کردستان وجود دارد که تنها در ۶۱۲ مکان آن، کتابخانه و کانون مساجد مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند از این تعداد، ۴۳۳ کانون در روستاهای استان واقع شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha