۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹
کد خبر: 84875009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۹ مدرسه خیر ساز در سطح شهرستان های استان تهران در حال ساخت است

ورامین -ایرنا - مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران گفت : ۹۹ مدرسه خیر ساز در سطح شهرستان های استان تهران در های ساخت که تعدادی از آن ها افتتاح شده است و تعدادی نیز تا آذر به بهره برداری خواهند رسید .

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ورامین به ریاست حسن فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ورامین و با حضور پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران و جمعی از خیرین مدرسه ساز ورامینی در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ورامین برگزار شد.

مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران با هدف کمی و کیفی ساخت ، تجهیز و نوسازی مدارس خیرساز ، پا به عرصه کار در کنار آموزش و پرورش گذاشته است به حدود ۲۲ سال است این اقدام انجام می شود.

وی افزود مجمع خیرین به عنوان بازوی تمام آن در آموزش و پرورش به ساماندهی خیران در حوزه مدرسه سازی و تجهیز و نوسازی مدرسه می پردازد که به لطف خداوند متعال در ساخت بیش از ۱۰۰۰ مدرسه خیر ساز در ۲۲ شهر و شهرستان استان تهران مشارکت داشته است.

۹۹ مدرسه خیر ساز در سطح شهرستان های استان تهران در حال ساخت است

پیروزان با اشاره به پروژه های راهسازی در دست ساخت در شهرستانهای استان تهران افزود با هماهنگی هایی که صورت گرفت و با لطف خداوند متعال ، ۹۹ پروژه مدرسه سازی از سال گذشته در شهرستان های استان تهران کلید خورد که تاکنون برخی از آنها در هفته دولت افتتاح شده است و تعدادی از آنها نیز ، طبق قرارداد منعقد شده با خیران به سال تحصیلی جدید اضافه خواهد شد یا حداکثر تا آذرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت : مجمع خیرین شهرستان های استان تهران با همکاری مجامع شهرستان ها در حال رایزنی است تابا قراردادهای جدید پیرامون ساخت و تجهیز و نوسازی مدارس به سرانه آموزشی استان کمک کنید.

پیروزان از برگزاری سومین اجلاس مجامع شهرستان های استان تهران در ورامین برگزار خبر داد و گفت : سومین اجلاس مدیران مجامع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران با حضور خیرین مدرسه ساز و جمعی از مسئولان مهر ماه در شهرستان ورامین برگزار خواهد شد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران در پایان تصریح کرد : نیمی از مدارس فعال در شهرستان ورامین یا توسط خیران ساخته شده اند ‌و یا زمین مدرسه اهدایی از خیرین بوده است.

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha