۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۲۲
کد خبر: 84875044
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پردیس سینمایی و نمایشگاه دائمی شهرستان قرچک با حضور استاندار تهران افتتاح شد

قرچک- ایرنا- به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور استاندار تهران ، پردیس سینمایی و نمایشگاه دائمی شهرستان قرچک روز پنجشنبه افتتاح شد.

شهردار قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری قرچک در حوزه خدمت‌رسانی به مردم، علاوه بر توجه به ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی، به توسعه فضاهای فرهنگی نیز توجه ویژه داشته و طی سال‌های گذشته با افتتاح و بهره‌برداری از خانه‌های فرهنگ، زمین‌های چمن و مراکز فرهنگی تلاش کرده تا نیازهای جامعه به ویژه جوانان را به این اماکن برطرف کند.

محسن خرمی‌شریف اظهار داشت: یکی از نیازهای فرهنگی شهرستان قرچک که همواره مورد مطالبه مردم قرار داشت، احداث پردیس سینمایی است که این مهم با پیگیری‌های صورت گرفته و اختصاص اعتبارات مورد نیاز عملیاتی شد و همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

پردیس سینمایی و نمایشگاه دائمی شهرستان قرچک با حضور استاندار تهران افتتاح شد


وی گفت: پردیس سینمایی شهرستان قرچک در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و زیربنای یکهزار و ۱۰۰ مترمربع و با برخورداری از سه سالن نمایش با ظرفیت‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار قرچک افزود: برای احداث این پردیس سینمایی که ظرف مدت یکسال صورت گرفته، ۳۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه دائمی قرچک گفت: این شهرستان با برخورداری از هنرمندان، تولید کنندگان و فعالان متعدد اقتصادی و اجتماعی، از داشتن محل نمایشگاه دائمی بی‌بهره بود که برای تحقق این مهم، احداث نمایشگاهی دائمی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

پردیس سینمایی و نمایشگاه دائمی شهرستان قرچک با حضور استاندار تهران افتتاح شد


خرمی‌شریف اظهار داشت: این نمایشگاه در زمینی به مساحت یکهزار و ۱۰۰ مترمربع و زیربنای یکهزار ۱۰۰ مترمربع با برخورداری از ۴۰ غرفه و با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال احداث شده و به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: در اجرای این طرح، از المان‌های سنتی و معماری ایرانی اسلامی استفاده شده و با استفاده از غرفه‌های متعدد ایجاد شده در آن می‌توان هنر و صنعت هنرمندان و صنعتگران قرچکی را در معرض دید عمومی مردم قرار داد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha