۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85300844
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بانوان بسیجی قرچک افتتاح شد

قرچک- ایرنا- همزمان با هفته بسیج و به منظور نمایش توانمندی بسیج در حوزه های اقتصادی، نمایشگاه بانوان بسیجی با عنوان نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در قرچک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه که روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان قرچک و در محل نمایشگاه دائمی این شهرستان افتتاح شد، بانوان بسیجی قرچکی در قالب ۳۰ غرفه محصولات و تولیدات خود را در معرض دید عموم مردم قرار دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در مراسم افتتاح این نمایشگاه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که کارکردهای خود را در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته و قطعا اثربخشی مناسبی را در عرصه‌ اقتصاد و مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی دشمنان قسم خورده نظام دارد.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بانوان بسیجی قرچک افتتاح شد

حسین فخاری افزود: در تاریخ سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگاه که روحیه بسیجی با کارها عجین شد، موفقیت و توفیق روزافزون نصیب کشور شد و قطعا در عرصه تولید، اقتصاد و اشتغال نیز روحیه بسیجی می‌تواند گره کشا باشد.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های اقتصادی و تولیدات محصولات بانوان نقش به سزایی در ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی، توسعه فعالیت‌های پایدار اقتصادی و کمک به اقتصاد خانوار دارد و قطعا بانوان با حضور در این عرصه می‌توانند همچون سایر فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی، نقش‌آفرینی خود را به نمایش گذارند.

فخاری تصریح کرد: دولت سیزدهم در راستای کمک به اقتصاد خانواده و شکوفا شدن استعداد افراد، حمایت کاملی از حوزه مشاغل خانگی دارد و با اختصاص تسهیلات مناسب، از خانواده و فعالین این عرصه حمایت می‌کند.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بانوان بسیجی قرچک افتتاح شد

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بانوان قرچکی به مدت یک هفته و از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه های قرچک واقع در خیابان اصلی، مقابل سازمان آتش نشانی پذیرای عمومی مردم است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha