فرماندار شهریار: هفته دفاع مقدس، هفته تبیین، ترویج و حفظ ارزش های دفاع مقدس است

شهریار- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان شهریار گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج و حفظ ارزش های دفاع مقدس است و باید آن را گرامیداشت.

به گزارش ایرنا از فرمانداری شهریار، امیر عباس شفیع زاده در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تلاش در جهت ترویج و انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس و نگاه ویژه به امر جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس با استفاده از تمامی ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و هنری باید در تمامی برنامه های این هفته مورد توجه قرار گیرد.

وی شعار هفته دفاع مقدس امسال را «ما مقاوم هستیم» اعلام کرد و یادآورشد: هفته دفاع مقدس نماد و سمبل مقاومت یک ملت در برابر تمامی جهانیان است و ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید این شعار را محور همه فعالیت ها و اقدامات خود قرار دهد.

این جلسه باحضور امیرعباس شفیع زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شهریار، محمدحسین مداحی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، حجت الاسلام بابائیان امام جمعه اندیشه، حجت الاسلام شایق امام جمعه وحیدیه، بخشداران، شهرداران و جمعی از مدیران و روسای ادارات و سازمان ها و نهادها، جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شهریار برگزار شد.

لازم به ذکر است در این جلسه اعضای حاضر، فعالیت ها و برنامه های پیش بینی شده ادارات و دستگاه های متبوع خود را ارائه کردند و در پایان محمدحسین مداحی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ضمن تاکید بر لزوم مشارکت فعال همه ادارات و دستگاه ها جمع بندی نهایی برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شهریار ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha