۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84887252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۸۵۱ تن کالای اساسی مواکب و هیات‌های مذهبی لرستان تامین شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: یکهزار و ۸۵۱ تن کالای اساسی به قیمت مصوب دولتی و یارانه ای امسال برای نذورات هیات های مذهبی و مواکب اربعین حسینی در استان توزیع شد.

"حجت الله بیرانوند" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا برای موکب های خدمت رسان به زائران اربعین حسینی، ۷۰ تن آرد یارانه ای با قیمت هر کیسه ۴۰ کیلوگرمی ۴۸ هزار تومان تامین شده است.

وی مجموع سهمیه توزیع شده برای مواکب استان را ۱۵۸ تن برشمرد و اظهار داشت: همچنین سهمیه ۸۴ تنی برنج های دانه بلند خارجی و چهار تن شکر با نرخ مصوب دولتی بین مواکب خدمت رسان به زائران اربعین حسینی توزیع شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان همچنین گفت: یکهزار و ۶۹۳ تن کالای اساسی ویژه هیات های مذهبی و نذورات ماه محرم و صفر نیز تامین و بخش بسیاری از آن توزیع شده است و مابقی تا پایان ماه صفر توزیع خواهد شد.

بیرانوند نحوه توزیع این نذورات را از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی  و شورای هیات های مذهبی برشمرد و افزود: در این استا یکهزار و ۵۸ تن برنج وارداتی و ۶۳۵ تن شکر با قیمت دولتی تامین شده است.

وی ادامه داد: برنج دانه بلند ۱۱۲۱ به قیمت هر کیلوگرم ۱۷ هزار تومان از درب انبار، ۲ نوع برنج تایلندی به قیمت هر کیلوگرم ۱۰ و ۱۱ هزار تومان و شکر به قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار تومان از درب انبار تامین و به طور متوسط، هرکیلوگرم از این اقلام با افزایش قیمت یکهزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha