۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85200847
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۱ تن کالای اساسی برای برپایی موکب‌های اربعین زنجان اختصاص یافت

زنجان - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۱۰۱ تن کالای اساسی شامل برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی موکب‌های اربعین زنجان اختصاص یافت.

ولی اله زمان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کالای یاد شده به منظور برپایی آیین‌های عزاداری اربعین و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیات‌های مذهبی و تکایا قرار می‌گیرد.

وی با بیان به اینکه کالاها شامل ۴۶ تن برنج، پنج تن شکر و ۵۰ تن آرد است، گفت: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب‌های اربعین حسینی در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده است با هماهنگی و معرفی نماینده ستاد عتبات عالیات استان زنجان، انجام خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه قیمت های اعلامی برای این کالاها به قیمت درب انبار است، گفت: برنج هندی "۱۱۲۱" با قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان برای موکب های اربعین در سطح استان زنجان در نظر گرفته شده است.

زمانی گفت: شکر سفید نیز با قیمت درب انبار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار موکب های اربعین استان قرار می گیرد.

وی با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب های اربعین حسینی برای این ایام با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای ادارات کل غله و خدمات بازرگانی زنجان و کارخانجات آردسازی استان زنجان تأمین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha